Du er inviteret til et arrangement gennem NemTilmeld

Står du selv for at invitere til jeres arrangementer og registrere tilmeldinger? Med NemTilmeld kan du automatisere tilmeldingen af dine deltagere, så du får tid til andre opgaver. Du kan også samle dine arrangementer i tilmeldings­systemet, så du får det store overblik, du har brug for.

Med andre ord: Du kan gøre tilmeldingen til dine arrangementer NEMT.


Prøv NemTilmeld til et valgfrit
arrangement for 0 kr.

Du skal ikke angive nogle betalings­oplysninger ved oprettelse, og du forpligter dig ikke til noget køb.

Du kan så at sige sætte dig bagerst i konferencelokalet og nemt liste afsted igen, hvis NemTilmeld alligevel ikke er noget for dig.

Medlemsorganisationer sparer tid med NemTilmeld

Vi oplever, at en del danske medlems­organisationer har meget bøvl med deres tilmelding. De bruger timevis ugentligt på at registrere tilmeldinger til deres arrangementer, og det tager lang tid for dem at håndtere et afbud fra en deltager eller notere en ændring i en deltagers tilmelding. Også opkrævning af betaling er en tidsrøver.

Flere giver også udtryk for, at det kniber med at bevare overblikket over både arrangementerne og de tilmeldte deltagere.

Det findes der heldigvis en nemmere løsning på - et nordjysk udviklet tilmeldingssystem for medlems­organisationer, som automatiserer tilmeldingen og betalingen, sikrer overblikket over organisationens arrangementer og samtidig er nemt at lære at bruge.

Før NemTilmeld bøvlede vores brugere med disse løsninger:

...

Tilmelding med regneark og mail

Måske holder du i dag styr på dine deltagere og deres oplysninger ved at invitere dem på mail og notere deres svar i et regneark - en løsning, der efterhånden sidder på rygraden, men som tager en stor del af din tid.

Tilmelding via en formular

Måske bruger du en simpel formular på jeres hjemmeside, der sender oplysninger på den tilmeldte deltager direkte til din mail, i det øjeblik deltageren tilmelder sig. En løsning, der lader deltagerne tilmelde sig selv, men efterlader dig med en ordentlig omgang copy-paste arbejde og et ringe overblik over dine deltagere og arrangementer.

...
...

Med et andet tilmeldingssystem

Hvis du i dag bruger et tilmeldingssystem til at håndtere tilmeldinger af dine deltagere, kender du allerede til automatisk tilmelding af deltagere og automatisk opdaterede deltagerlister. Her render en del dog ind i, at kompleksiteten i systemet simpelthen er for høj, og at brugervenligheden ikke er tænkt ind i de udviklede funktioner, hvilket gør det svært at lære at bruge systemet.

Samtidig oplever mange at føle sig overladt til sig selv, hvis de først sidder med en udfordring, de ikke selv kan løse, fordi supporten er svær at komme i kontakt med.

Dette bør en fornuftig tilmeldingsløsning kunne

Vi har spurgt en række medlemsorganisationer hvilke fordele, der er vigtigst for dem at have i deres tilmeldingsløsning. Svarene har vi samlet til dig.
Sammenlign din nuværende måde at tage imod tilmeldinger på med NemTilmeld ved at vælge den herunder.

NemTilmeld
Mail og regneark
Dine arrangementer er samlet ét sted, så du kan få et samlet overblik over alt fra dine deltagere til arrangementernes omsætning.
Er nemt for dig som bruger at sætte dig ind i, så du og dine kollegaer hurtigt kan komme i gang, uden at skulle bruge oceaner af tid på at lære et nyt system at kende.
Er nemt for dine deltagere at bruge, så I fremstår professionelle og undgår en masse tilmeldings­relaterede spørgsmål.
Opdaterer dine deltagerlister helt automatisk - både når en deltager tilmelder sig eller melder afbud til dit arrangement.
Giver dig mulighed for at invitere deltagere direkte gennem systemet, så du kan sende invitations­påmindelser til den gruppe af inviterede, der ikke har svaret, uden at forstyrre de, der allerede har meldt sig til eller fra.
Gør det muligt for dig at sende og planlægge beskeder til dine tilmeldte deltagere, så du nemt og hurtigt kan kommunikere med alle deltagere eller udvalgte grupper af deltagere på én gang.
Gør det nemt for dig at opkræve betaling fra dine deltagere med både betalingskort, MobilePay, faktura og EAN.
Giver dig personlig og nordjysk support, der sidder klar til at hjælpe dig med stort som småt, så du kan komme hurtigt videre - selvfølgelig helt uden beregning
Kan bruges til mange typer arrangementer - lige fra det lille netværksmøde til den store konference, så du beholder det store forkromede overblik ét sted.
Gør det muligt at finde tidligere arrangementer frem og genbruge invitationer, arrangements­beskrivelser eller hele arrangementer, så du sparer tid, når du skal oprette dit kommende arrangement.
Giver dig mulighed for at oprette tilvalg som workshops eller spisning, og for at gøre det påkrævet for deltagerne at vælge iblandt dem ved tilmelding, så du undgår at bruge tid på at indsamle valgene på bagkant.
Giver dine deltagere mulighed for selv at rette i deres indtastede oplysninger, så de kan tilrette deres ønsker til f.eks. workshops og kosthensyn uden at skulle forbi dig.
Gør det muligt for dine deltagere selv at afmelde deres tilmelding, hvis de bliver forhindret i at deltage, så du slipper for manuelt at skulle håndtere det.
Lader betalingen ske helt automatisk - fakturaer og EAN-fakturaer genereres og sendes automatisk, ligesom du kan sætte automatiske rykkere op, så du undgår at bruge tid på at rykke for manglende betaling.
Giver dig nemt og hurtigt overblik over hvert arrangements økonomi - f.eks. hvem, der har betalt, og hvem, der fortsat mangler at betale.
Opbevarer deltagernes personoplysninger i et sikkert system, og sørger for automatisk sletning af deltagernes oplysninger, så du og din organisation kan overholde GDPR.
Lader dig sætte et loft på antallet af ledige pladser til dit arrangement, så du undgår at overbooke dit arrangement og at skuffe deltagere med beskeden om, at der ikke er plads til dem alligevel.
Din organisation slipper for at bruge tid, penge og ressourcer på at vedligeholde et hjemmebrygget system.
NemTilmeld
Formularer
Dine arrangementer er samlet ét sted, så du kan få et samlet overblik over alt fra dine deltagere til arrangementernes omsætning.
Er nemt for dig som bruger at sætte dig ind i, så du og dine kollegaer hurtigt kan komme i gang, uden at skulle bruge oceaner af tid på at lære et nyt system at kende.
Er nemt for dine deltagere at bruge, så I fremstår professionelle og undgår en masse tilmeldings­relaterede spørgsmål.
Opdaterer dine deltagerlister helt automatisk - både når en deltager tilmelder sig eller melder afbud til dit arrangement.
Giver dig mulighed for at invitere deltagere direkte gennem systemet, så du kan sende invitations­påmindelser til den gruppe af inviterede, der ikke har svaret, uden at forstyrre de, der allerede har meldt sig til eller fra.
Gør det muligt for dig at sende og planlægge beskeder til dine tilmeldte deltagere, så du nemt og hurtigt kan kommunikere med alle deltagere eller udvalgte grupper af deltagere på én gang.
Gør det nemt for dig at opkræve betaling fra dine deltagere med både betalingskort, MobilePay, faktura og EAN.
Giver dig personlig og nordjysk support, der sidder klar til at hjælpe dig med stort som småt, så du kan komme hurtigt videre - selvfølgelig helt uden beregning
Kan bruges til mange typer arrangementer - lige fra det lille netværksmøde til den store konference, så du beholder det store forkromede overblik ét sted.
Gør det muligt at finde tidligere arrangementer frem og genbruge invitationer, arrangements­beskrivelser eller hele arrangementer, så du sparer tid, når du skal oprette dit kommende arrangement.
Giver dig mulighed for at oprette tilvalg som workshops eller spisning, og for at gøre det påkrævet for deltagerne at vælge iblandt dem ved tilmelding, så du undgår at bruge tid på at indsamle valgene på bagkant.
Giver dine deltagere mulighed for selv at rette i deres indtastede oplysninger, så de kan tilrette deres ønsker til f.eks. workshops og kosthensyn uden at skulle forbi dig.
Gør det muligt for dine deltagere selv at afmelde deres tilmelding, hvis de bliver forhindret i at deltage, så du slipper for manuelt at skulle håndtere det.
Lader betalingen ske helt automatisk - fakturaer og EAN-fakturaer genereres og sendes automatisk, ligesom du kan sætte automatiske rykkere op, så du undgår at bruge tid på at rykke for manglende betaling.
Giver dig nemt og hurtigt overblik over hvert arrangements økonomi - f.eks. hvem, der har betalt, og hvem, der fortsat mangler at betale.
Opbevarer deltagernes personoplysninger i et sikkert system, og sørger for automatisk sletning af deltagernes oplysninger, så du og din organisation kan overholde GDPR.
Lader dig sætte et loft på antallet af ledige pladser til dit arrangement, så du undgår at overbooke dit arrangement og at skuffe deltagere med beskeden om, at der ikke er plads til dem alligevel.
Din organisation slipper for at bruge tid, penge og ressourcer på at vedligeholde et hjemmebrygget system.
NemTilmeld
Andet tilmeldingssystem
Dine arrangementer er samlet ét sted, så du kan få et samlet overblik over alt fra dine deltagere til arrangementernes omsætning.
Er nemt for dig som bruger at sætte dig ind i, så du og dine kollegaer hurtigt kan komme i gang, uden at skulle bruge oceaner af tid på at lære et nyt system at kende.
Er nemt for dine deltagere at bruge, så I fremstår professionelle og undgår en masse tilmeldings­relaterede spørgsmål.
Opdaterer dine deltagerlister helt automatisk - både når en deltager tilmelder sig eller melder afbud til dit arrangement.
Giver dig mulighed for at invitere deltagere direkte gennem systemet, så du kan sende invitations­påmindelser til den gruppe af inviterede, der ikke har svaret, uden at forstyrre de, der allerede har meldt sig til eller fra.
Gør det muligt for dig at sende og planlægge beskeder til dine tilmeldte deltagere, så du nemt og hurtigt kan kommunikere med alle deltagere eller udvalgte grupper af deltagere på én gang.
Gør det nemt for dig at opkræve betaling fra dine deltagere med både betalingskort, MobilePay, faktura og EAN.
Giver dig personlig og nordjysk support, der sidder klar til at hjælpe dig med stort som småt, så du kan komme hurtigt videre - selvfølgelig helt uden beregning
Kan bruges til mange typer arrangementer - lige fra det lille netværksmøde til den store konference, så du beholder det store forkromede overblik ét sted.
Gør det muligt at finde tidligere arrangementer frem og genbruge invitationer, arrangements­beskrivelser eller hele arrangementer, så du sparer tid, når du skal oprette dit kommende arrangement.
Giver dig mulighed for at oprette tilvalg som workshops eller spisning, og for at gøre det påkrævet for deltagerne at vælge iblandt dem ved tilmelding, så du undgår at bruge tid på at indsamle valgene på bagkant.
Giver dine deltagere mulighed for selv at rette i deres indtastede oplysninger, så de kan tilrette deres ønsker til f.eks. workshops og kosthensyn uden at skulle forbi dig.
Gør det muligt for dine deltagere selv at afmelde deres tilmelding, hvis de bliver forhindret i at deltage, så du slipper for manuelt at skulle håndtere det.
Lader betalingen ske helt automatisk - fakturaer og EAN-fakturaer genereres og sendes automatisk, ligesom du kan sætte automatiske rykkere op, så du undgår at bruge tid på at rykke for manglende betaling.
Giver dig nemt og hurtigt overblik over hvert arrangements økonomi - f.eks. hvem, der har betalt, og hvem, der fortsat mangler at betale.
Opbevarer deltagernes personoplysninger i et sikkert system, og sørger for automatisk sletning af deltagernes oplysninger, så du og din organisation kan overholde GDPR.
Lader dig sætte et loft på antallet af ledige pladser til dit arrangement, så du undgår at overbooke dit arrangement og at skuffe deltagere med beskeden om, at der ikke er plads til dem alligevel.
Din organisation slipper for at bruge tid, penge og ressourcer på at vedligeholde et hjemmebrygget system.
NemTilmeld
Selvudviklet system
Dine arrangementer er samlet ét sted, så du kan få et samlet overblik over alt fra dine deltagere til arrangementernes omsætning.
Er nemt for dig som bruger at sætte dig ind i, så du og dine kollegaer hurtigt kan komme i gang, uden at skulle bruge oceaner af tid på at lære et nyt system at kende.
Er nemt for dine deltagere at bruge, så I fremstår professionelle og undgår en masse tilmeldings­relaterede spørgsmål.
Opdaterer dine deltagerlister helt automatisk - både når en deltager tilmelder sig eller melder afbud til dit arrangement.
Giver dig mulighed for at invitere deltagere direkte gennem systemet, så du kan sende invitations­påmindelser til den gruppe af inviterede, der ikke har svaret, uden at forstyrre de, der allerede har meldt sig til eller fra.
Gør det muligt for dig at sende og planlægge beskeder til dine tilmeldte deltagere, så du nemt og hurtigt kan kommunikere med alle deltagere eller udvalgte grupper af deltagere på én gang.
Gør det nemt for dig at opkræve betaling fra dine deltagere med både betalingskort, MobilePay, faktura og EAN.
Giver dig personlig og nordjysk support, der sidder klar til at hjælpe dig med stort som småt, så du kan komme hurtigt videre - selvfølgelig helt uden beregning
Kan bruges til mange typer arrangementer - lige fra det lille netværksmøde til den store konference, så du beholder det store forkromede overblik ét sted.
Gør det muligt at finde tidligere arrangementer frem og genbruge invitationer, arrangements­beskrivelser eller hele arrangementer, så du sparer tid, når du skal oprette dit kommende arrangement.
Giver dig mulighed for at oprette tilvalg som workshops eller spisning, og for at gøre det påkrævet for deltagerne at vælge iblandt dem ved tilmelding, så du undgår at bruge tid på at indsamle valgene på bagkant.
Giver dine deltagere mulighed for selv at rette i deres indtastede oplysninger, så de kan tilrette deres ønsker til f.eks. workshops og kosthensyn uden at skulle forbi dig.
Gør det muligt for dine deltagere selv at afmelde deres tilmelding, hvis de bliver forhindret i at deltage, så du slipper for manuelt at skulle håndtere det.
Lader betalingen ske helt automatisk - fakturaer og EAN-fakturaer genereres og sendes automatisk, ligesom du kan sætte automatiske rykkere op, så du undgår at bruge tid på at rykke for manglende betaling.
Giver dig nemt og hurtigt overblik over hvert arrangements økonomi - f.eks. hvem, der har betalt, og hvem, der fortsat mangler at betale.
Opbevarer deltagernes personoplysninger i et sikkert system, og sørger for automatisk sletning af deltagernes oplysninger, så du og din organisation kan overholde GDPR.
Lader dig sætte et loft på antallet af ledige pladser til dit arrangement, så du undgår at overbooke dit arrangement og at skuffe deltagere med beskeden om, at der ikke er plads til dem alligevel.
Din organisation slipper for at bruge tid, penge og ressourcer på at vedligeholde et hjemmebrygget system.
NemTilmeld
Kalender­invitationer
Dine arrangementer er samlet ét sted, så du kan få et samlet overblik over alt fra dine deltagere til arrangementernes omsætning.
Er nemt for dig som bruger at sætte dig ind i, så du og dine kollegaer hurtigt kan komme i gang, uden at skulle bruge oceaner af tid på at lære et nyt system at kende.
Er nemt for dine deltagere at bruge, så I fremstår professionelle og undgår en masse tilmeldings­relaterede spørgsmål.
Opdaterer dine deltagerlister helt automatisk - både når en deltager tilmelder sig eller melder afbud til dit arrangement.
Giver dig mulighed for at invitere deltagere direkte gennem systemet, så du kan sende invitations­påmindelser til den gruppe af inviterede, der ikke har svaret, uden at forstyrre de, der allerede har meldt sig til eller fra.
Gør det muligt for dig at sende og planlægge beskeder til dine tilmeldte deltagere, så du nemt og hurtigt kan kommunikere med alle deltagere eller udvalgte grupper af deltagere på én gang.
Gør det nemt for dig at opkræve betaling fra dine deltagere med både betalingskort, MobilePay, faktura og EAN.
Giver dig personlig og nordjysk support, der sidder klar til at hjælpe dig med stort som småt, så du kan komme hurtigt videre - selvfølgelig helt uden beregning
Kan bruges til mange typer arrangementer - lige fra det lille netværksmøde til den store konference, så du beholder det store forkromede overblik ét sted.
Gør det muligt at finde tidligere arrangementer frem og genbruge invitationer, arrangements­beskrivelser eller hele arrangementer, så du sparer tid, når du skal oprette dit kommende arrangement.
Giver dig mulighed for at oprette tilvalg som workshops eller spisning, og for at gøre det påkrævet for deltagerne at vælge iblandt dem ved tilmelding, så du undgår at bruge tid på at indsamle valgene på bagkant.
Giver dine deltagere mulighed for selv at rette i deres indtastede oplysninger, så de kan tilrette deres ønsker til f.eks. workshops og kosthensyn uden at skulle forbi dig.
Gør det muligt for dine deltagere selv at afmelde deres tilmelding, hvis de bliver forhindret i at deltage, så du slipper for manuelt at skulle håndtere det.
Lader betalingen ske helt automatisk - fakturaer og EAN-fakturaer genereres og sendes automatisk, ligesom du kan sætte automatiske rykkere op, så du undgår at bruge tid på at rykke for manglende betaling.
Giver dig nemt og hurtigt overblik over hvert arrangements økonomi - f.eks. hvem, der har betalt, og hvem, der fortsat mangler at betale.
Opbevarer deltagernes personoplysninger i et sikkert system, og sørger for automatisk sletning af deltagernes oplysninger, så du og din organisation kan overholde GDPR.
Lader dig sætte et loft på antallet af ledige pladser til dit arrangement, så du undgår at overbooke dit arrangement og at skuffe deltagere med beskeden om, at der ikke er plads til dem alligevel.
Din organisation slipper for at bruge tid, penge og ressourcer på at vedligeholde et hjemmebrygget system.
NemTilmeld
Billetsystem
Dine arrangementer er samlet ét sted, så du kan få et samlet overblik over alt fra dine deltagere til arrangementernes omsætning.
Er nemt for dig som bruger at sætte dig ind i, så du og dine kollegaer hurtigt kan komme i gang, uden at skulle bruge oceaner af tid på at lære et nyt system at kende.
Er nemt for dine deltagere at bruge, så I fremstår professionelle og undgår en masse tilmeldings­relaterede spørgsmål.
Opdaterer dine deltagerlister helt automatisk - både når en deltager tilmelder sig eller melder afbud til dit arrangement.
Giver dig mulighed for at invitere deltagere direkte gennem systemet, så du kan sende invitations­påmindelser til den gruppe af inviterede, der ikke har svaret, uden at forstyrre de, der allerede har meldt sig til eller fra.
Gør det muligt for dig at sende og planlægge beskeder til dine tilmeldte deltagere, så du nemt og hurtigt kan kommunikere med alle deltagere eller udvalgte grupper af deltagere på én gang.
Gør det nemt for dig at opkræve betaling fra dine deltagere med både betalingskort, MobilePay, faktura og EAN.
Giver dig personlig og nordjysk support, der sidder klar til at hjælpe dig med stort som småt, så du kan komme hurtigt videre - selvfølgelig helt uden beregning
Kan bruges til mange typer arrangementer - lige fra det lille netværksmøde til den store konference, så du beholder det store forkromede overblik ét sted.
Gør det muligt at finde tidligere arrangementer frem og genbruge invitationer, arrangements­beskrivelser eller hele arrangementer, så du sparer tid, når du skal oprette dit kommende arrangement.
Giver dig mulighed for at oprette tilvalg som workshops eller spisning, og for at gøre det påkrævet for deltagerne at vælge iblandt dem ved tilmelding, så du undgår at bruge tid på at indsamle valgene på bagkant.
Giver dine deltagere mulighed for selv at rette i deres indtastede oplysninger, så de kan tilrette deres ønsker til f.eks. workshops og kosthensyn uden at skulle forbi dig.
Gør det muligt for dine deltagere selv at afmelde deres tilmelding, hvis de bliver forhindret i at deltage, så du slipper for manuelt at skulle håndtere det.
Lader betalingen ske helt automatisk - fakturaer og EAN-fakturaer genereres og sendes automatisk, ligesom du kan sætte automatiske rykkere op, så du undgår at bruge tid på at rykke for manglende betaling.
Giver dig nemt og hurtigt overblik over hvert arrangements økonomi - f.eks. hvem, der har betalt, og hvem, der fortsat mangler at betale.
Opbevarer deltagernes personoplysninger i et sikkert system, og sørger for automatisk sletning af deltagernes oplysninger, så du og din organisation kan overholde GDPR.
Lader dig sætte et loft på antallet af ledige pladser til dit arrangement, så du undgår at overbooke dit arrangement og at skuffe deltagere med beskeden om, at der ikke er plads til dem alligevel.
Din organisation slipper for at bruge tid, penge og ressourcer på at vedligeholde et hjemmebrygget system.

Udvid listen med fordele

Hvad kan NemTilmeld gøre for dig?

... og i tekst til dig med læsebrillerne på

...

Et samlet arrangementsoverblik

Saml dine arrangementer i ét system så du altid har alle relevante informationer om arrangementerne og dets deltagere lige ved hånden, og får det overblik, du har brug for.

...

Det er nemt at bruge

NemTilmeld er nemt at bruge, så du og dine kollegaer nemt kan komme i gang med at bruge systemet. Har I spørgsmål, sidder vores nordjyske support klar til at hjælpe jer videre.

...

Nem tilmelding for deltagerne

Det er nemt for deltagerne at tilmelde sig jeres arrangementer, og det sparer dig tid ikke at skulle svare på unødvendigt mange tilmeldings­relaterede spørgsmål.

...

Altid opdaterede deltagerlister

Dine deltagerlister opdateres automatisk når en deltager tilmelder eller afmelder sig, så du undgår at håndtere det manuelt. Det sparer dig tid og mindsker antallet af forstyrrelser.

...

Kommunikation med deltagere

Du kan nemt invitere og sende beskeder til dine tilmeldte deltagere direkte fra systemet. Det gør det nemt for dig at kommunikere samlet med dine deltagere.

...

Opkræv nemt betaling

Deltagerbetalingen opkræves og registreres automatisk i systemet, så du ikke længere skal bruge tid på at opkræve betaling, eller holde styr på hvem, der mangler at betale.



Styr på persondata - GDPR?

Mange virksomheder og organisationer overtræder GDPR-reglerne, når de afholder arrangementer - helt uden de ved det. NemTilmeld hjælper dig til at passe ordentligt på persondata om dine deltagere - og overholde reglerne.

Når du tager imod tilmeldinger gennem NemTilmeld, opbevares dine deltageres persondata sikkert i Danmark og slettes automatisk efter et valgt tidspunkt, så du ikke skal bekymre dig om det.

Læs mere

Hvad hvis NemTilmeld ikke lever op til mine forventninger?

Hos NemTilmeld leverer vi varen. Derfor får du uden spørgsmål dine penge tilbage, hvis du synes at NemTilmeld er noget pangelværk* til det, du gerne ville bruge tilmeldingssystemet til.

Det synes vi giver god mening, så du med ro i maven kan bruge NemTilmeld og opleve de mange fordele på egen hånd uden at bekymre dig, om du har købt den rigtige løsning.

* Når noget ikke virker og er noget værre bras.

...


Vores skønne kunder fortæller om NemTilmeld:









Så stor en del af vores brugere er mere end tilfredse med vores support

99,7%

Vaskeægte menneske-support

Hos NemTilmeld tror vi på, at support skal være god, personlig og til at få fat i. Derfor er vi også stolte af, at vores kunder er glade for den hjælp, vi giver dem. Du er altid velkommen til at ringe til os.

Mød vores kundehjælpere

Dit næste skridt: Prøv NemTilmeld for 0 kr.

NemTilmelds løfter til dig

  • Du kan prøve NemTilmeld til et valgfrit arrangement og se, om det er noget, der dur.

  • Får du brug for hjælp til NemTilmeld, sidder vores nordjyske kundehjælpere klar til at hjælpe dig på alle hverdage.

  • Du forpligter dig ikke til at købe noget, når du prøver NemTilmeld for 0 kr. Er NemTilmeld ikke noget for dig, kan du nemt liste afsted igen.

  • Ønsker du og din organisation at bruge NemTilmeld efter, du har prøvet det til dit arrangement, kan du vælge den løsning, som passer dig bedst.

Dine løfter til NemTilmeld (og dig selv)

  • Jeg vil gøre mit bedste for at prioritere at prøve NemTilmeld til mit arrangement, så jeg hjælper mig selv med at spare tid på administration af tilmeldinger og giver mig selv et bedre overblik over mit arrangement.

  • Jeg siger til eller søger hjælp i NemTilmelds support-guides, hvis jeg får brug for hjælp, så jeg nemt kan komme videre.

Prøv dit nye tilmeldingssystem for 0 kr.

Udfyld formularen for at komme i gang med at prøve NemTilmeld

Hov, du er muligvis gået forkert...

Denne formular er for arrangører, som vil prøve NemTilmeld. Tilmeldinger til arrangementer via NemTilmeld kræver ikke, at man tilmelder sig nyhedsbrevet.

Du skal udfylde et navn.
Din e-mail er ikke indtastet korrekt.

Laver du arrangementer?

0 kr.

Du kan oprette og afholde ét arrangement for 0 kr.

Når du opretter din prøve af NemTilmeld, tilmelder du dig samtidig NemTilmelds nyhedsbrev. Dit navn og din e-mail bruger vi til at sende dig vores nyhedsbrev. I nyhedsbrevet hjælper vi dig i gang med at bruge tilmeldings­systemet, fortæller om nye funktioner og forklarer, hvilke muligheder du har efter at have brugt din prøve. Du kan altid afmelde dig nyhedsbrevet, hvis du ikke længere ønsker at modtage det.

Vi fratrækker transaktions­gebyrer fra din omsætning, hvis du ved tilmelding tager imod betaling med betalingskort. Gebyrene går til de firmaer, som er godkendt til at håndtere betalingskort. Størrelsen på transaktions­gebyrerne kan du se her.

Vi gør en del ud af at passe på personoplysninger - det gælder også dine. Vil du vide mere om, hvordan NemTilmeld indsamler og behandler dine personlige oplysninger, kan du læse om det i vores cookie- og privatlivspolitik.