Løsninger og priser

Automatisér tilmeldingen af dine deltagere og få tid til andre opgaver.

Saml dine arrangementer i NemTilmeld og få det store overblik, du har brug for.

Med andre ord: Gør tilmelding til dine arrangementer NEMT.

Udregn antal deltagere og se din pris

Prisen på din årslicens udregnes ud fra det antal tilmeldte deltagere, du årligt har brug for at tage imod samt hvor mange penge, I årligt vil tage imod med NemTilmeld

Ret tallene for at beregne hvor mange deltagere og betalinger I har om året
Arrangementstype 1:
Antal arrangementer
arrangementer med ca.
Antal tilmeldte deltager
tilmeldte deltagere til hvert med en deltargerpris på ca.
Pris per deltager i kr.
DKK
Arrangementstype 2:
Antal arrangementer
arrangementer med ca.
Antal tilmeldte deltager
tilmeldte deltagere til hvert med en deltargerpris på ca.
Pris per deltager i kr.
DKK
NemTilmeld til
brug i dit arbejde

Årslicens til medlems­organisationer, der ønsker at gøre tilmelding til deres arrangementer nemt

per år

Svarer til per måned

Prisen inkluderer:

Op til 0 tilmeldte deltagere årligt
0 kr. i modtagne betalinger årligt
Ubegrænset antal brugere
Tilfredshedsgaranti

Med NemTilmeld får du:

  • Fri nordjysk support

  • Et samlet overblik

  • Et system, der er nemt at bruge

  • Nem tilmelding for dine deltagere

  • Opdaterede deltager­lister

  • Nem invitation af deltagere

  • Nem kommunikationen til dine deltagere

  • Sikker opbevaring af data om deltagerne i Danmark

  • ISAE 3000 revisor­erklæring

  • En nemmere hverdag - slip for det løbende bøvl ved bl.a. at indsamle korrekte oplysninger fra deltagerne i første hug

  • Mulighed for at tilkøbe håndtering af deltager­betaling (prisen er 2% af det modtagne beløb + transaktions­gebyrer ved kort­betalinger)

NemTilmeld til
frivillige foreninger

Årslicens til foreninger, der kun bruger frivillig arbejdskraft

0 kr. per år

Svarer til 0 kr. per måned

Prisen inkluderer:

Ubegrænset antal tilmeldinger
Ubegrænset antal brugere
Opkrævning af betaling gennem NemTilmeld

Opret sponsorat

Læs mere om NemTilmelds sponsorat

Med NemTilmeld får du

  • Et samlet overblik

  • Et system, der er nemt at bruge

  • Nem tilmelding for dine deltagere

  • Opdaterede deltager­lister

  • Nem invitation af deltagere

  • Nem kommunikationen til dine deltagere

  • Sikker opbevaring af data om deltagerne i Danmark

  • ISAE 3000 revisor­erklæring

  • En nemmere hverdag - slip for det løbende bøvl ved bl.a. at indsamle korrekte oplysninger fra deltagerne i første hug

  • Opkræv nemt betaling

Se hvilke funktioner du får med i din licens

Funktioner, der omhandler tilmelding
NemTilmeld til brug i dit arbejde
NemTilmeld til frivillige foreninger

Automatisk deltagerregistrering

Deltagerne vælger selv de ønskede billetter og udfylder deres oplysninger ved tilmelding, så du slipper for at bruge tid på at notere deres valg og oplysninger, og ikke glemmer et navn eller en vigtig oplysning i farten.

Basisoplysninger om arrangementet

Indstil arrangementets start- og sluttidspunkt, sted og en frist for tilmelding, så det er tydeligt for deltagerne, hvor og hvornår arrangementet finder sted, og så systemet automatisk kan lukke for tilmeldingen, når tilmeldingsfristen er nået.

Vælg selv deltageroplysninger

Vælg selv hvilke deltageroplysninger, dine deltagere skal udfylde når de tilmelder sig, og om de f.eks. skal være påkrævede at udfylde. Så er du sikker på at få indsamlet alle relevante oplysninger fra dine deltagere (i første hug).

Opret egne deltageroplysninger

Opret dine egne deltageroplysninger på arrangementet. Lav f.eks. et fritekstfelt, en rullemenu med afdelinger eller et afkrydsningsfelt til at bekræfte deres medlemskab. Så får du indsamlet præcis de oplysninger, du har brug for fra deltagerne.

Begræns billetantal

Sæt et loft på, hvor mange billetter du har, så du undgår at overbooke dit arrangement. Systemet lukker automatisk ned for tilmeldingen, når loftet er nået, så dine deltagere ikke får tilmeldt sig forgæves (og du slipper for at skulle skuffe dem med, at der ikke er plads til dem alligevel).

Billettyper

Opret forskellige billettyper på dit arrangement, så du f.eks. kan skelne mellem medlemmer og ikke-medlemmer blandt dem, der tilmelder sig.

Hemmelige billetter

Brug hemmelige billetter til at give en særlig pris eller mulighed for særlige tilvalg til en bestemt gruppe deltagere - f.eks. en gruppe sponsorer eller frivillige. Så kan de tilmelde sig selv som alle andre, uden du skal håndtere deres tilmeldinger manuelt.

Tilvalg med eller uden pris

Opret tilvalg på dit arrangement såsom valg af workshop eller tilkøb af overnatning, som deltagerne skal vælge imellem og evt. betale for ved tilmelding. Så undgår du at bruge tid på at notere deres valg og opkræve betaling.

Offentlige eller skjulte arrangementer

Vælg om dit arrangement skal være offentligt og kunne søges frem på f.eks. Google eller om det skal være skjult, så deltagerne kun kan få adgang, hvis de har fået et link eller en invitation til arrangementet.

Venteliste

Brug en venteliste til dit arrangement, som interesserede kan skrive sig på, hvis arrangementet bliver udsolgt. Så kan du nemt tilbyde en plads til en af dem, der står på ventelisten, hvis du får et afbud (og I kan få fyldt arrangementet op).

Kopi af arrangementer

Opret en kopi af et tidligere arrangement og giv det en ny dato. Du kan nemt rette i beskrivelsen af arrangementet, fjerne en billettype eller tilføje en ekstra deltageroplysning. På den måde kan du nemt genbruge opsætningen fra et arrangement, I tidligere har haft, så du slipper for at opfinde den dybe tallerken igen.

Oplysninger på bestiller eller deltagere

Vælg om du vil have oplysninger på alle deltagere eller kun på den person, der laver bestillingen. Så er du sikker på at få oplysninger på alle relevante deltagere.

Begræns antal billetter på bestillingen

Sæt et minimum eller maksimum på, hvor mange af de enkelte billetter eller hvor mange billetter i alt, hver besøgende skal kunne bestille. Så har du bedre styr på, hvordan pladserne fordeler sig blandt jeres inviterede.

Deltagere kan selv redigere

Tillad deltagerne at redigere i deres tilmelding frem til et bestemt tidspunkt. Så kan Ulla f.eks. selv ændre navnet på hendes tilmelding til Lene, hvis de finder ud af, hun skal deltage i stedet, eller ændre i sine valg af workshop. På den måde slipper du for at være mellemled for alle ændringer, deltagerne måtte have.

Lad deltagere afmelde selv

Tillad deltagerne selv at annullere deres tilmelding frem til et bestemt tidspunkt - f.eks. 2 uger før startdatoen, hvor du skal melde det endelige deltagerantal videre til køkkenet. Så slipper du for at bruge tid på at slette dem fra din deltagerliste.

Begræns antal pladser per invitation

Aktivér en "dørmand" på dit arrangement, der sikrer, at det kun er inviterede, der kan tilmelde sig og sæt et maks på, hvor mange billetter, de inviterede kan bestille. Så har du hånd i hanke med hvem, der kan tilmelde sig arrangementet.

Kartotek over steder

Gem de steder du afholder dine arrangementer i et kartotek, så du nemt kan hente dem frem på nye arrangementer, der foregår samme sted.

Spørgsmål på bekræftelsessiden

Stil deltagerne et spørgsmål på den bekræftelsesside, de lander på, når de har gennemført deres tilmelding - f.eks. hvad de ser mest frem til ved arrangementet, eller om de har nogle ønsker til workshops. Så får du et indblik i deltagernes tanker allerede inden, de dukker op til arrangementet.

Offentlig deltagerliste

Vis deltagerlisten offentligt på den side deltagerne tilmelder sig på. Så kan besøgende se, hvem, der ellers kommer til arrangementet, inden de tilmelder sig. Den offentlige liste indeholder selvfølgelig kun oplysninger på de deltagere, der har sagt ja til at fremgå på listen, og du vælger selv, hvilke oplysninger, der bliver vist.

Offentligt deltagerantal

Vis antallet af tilmeldte deltagere på din offentlige tilmeldingsside, så de besøgende kan se, hvor mange, der allerede er tilmeldt.

Indstil sprog

Indstil sproget på dit arrangement, så de forskellige tekster og knapper i systemet bliver vist i det ønskede sprog, og så du kan skræddersy kommunikationen til arrangementets målgruppe. Vælg mellem dansk, engelsk, fransk, svensk, norsk og tysk.

Fremsøgning af Firma eller Organisation

Slå et søgefelt til, når du indsamler deltageroplysningen "Firma eller Organisation", så deltagerne kan søge deres firma eller organisation frem i CVR-registret og automatisk få udfyldt relaterede felter som CVR-nummer og adresse. Så gør du tilmeldingen nemmere for deltagerne, og sikrer samtidig mere korrekt data.

Nul billetgebyrer

Deltagerne bliver ikke pålagt et billetgebyr ved tilmelding, så du har mulighed for at sikre gennemsigtige priser for dine deltagere.
Funktioner til kommunikation med deltagere

Invitation via mail

Inviter dine potentielle deltagere direkte fra NemTilmeld. Du kan nemt oprette invitationer og sende ud til din liste med mulige deltagere, så de nemt kan klikke sig videre til din tilmeldingsside og tilmelde sig (eller melde afbud, hvis de ikke kan komme).

Send e-mails til deltagere

Opret og send e-mails til alle eller udvalgte deltagere på dit arrangement. Planlæg f.eks. en e-mail om parkeringsmuligheder ved konferencecenteret, der automatisk sendes til deltagerne dagen før arrangementet.

Send SMS-beskeder til deltagere

Opret og send SMS-beskeder til alle eller udvalgte deltagere på dit arrangement. Har dine deltagere f.eks. valgt et opsamlingssted ved tilmelding? Send en SMS til alle, der skal samles op i Slagelse om, at bussen kommer en halv time senere (udsendelse af SMS-er kræver tilkøb af SMS-enheder).

Planlæg beskeder til deltagere

Vælg udsendelsestidspunkt for dine invitationer og beskeder til deltagerne, så du kan planlægge din kommunikation i god tid.

Brevflet navne

Brug NemTilmelds brevfletning til at indsætte deltagerens navn i din besked, så der f.eks. kommer til at stå "Hej Flemming" eller "Kære Lene" i toppen af den besked, dine deltagere modtager fra dig. Så kommer dine invitationer til at virke mere personlige.

Inviter fra tidligere arrangementer

Når du sender en invitation ud til dit arrangement, kan du vælge at kopiere en e-mail liste med modtagere ind eller tilføje deltagere fra tidligere arrangementer. Så kan du nemt invitere dine ønskede deltagere på én gang.

Invitationspåmindelser

Send en påmindelse til de inviterede, der endnu ikke har svaret på din invitation. Påmindelsen kan du undlade at sende til de inviterede, der allerede har tilmeldt sig eller sagt nej tak, så du undgår at forstyrre dem unødigt.

Del arrangement

Inviter potentielle deltagere ved at dele et link til dit arrangement - eksempelvis i en annonce eller på jeres hjemmeside. Så gør du potentielle deltagere, du ikke har på din mailliste, opmærksomme på arrangementet.

Tilmeldingsbekræftelse

Tilpas den tilmeldingsbekræftelse, der automatisk sendes til deltagerne, når de har tilmeldt sig dit arrangement. Så er du sikker på, deltagerne automatisk får de relevante informationer på mail.

Vedhæft filer i beskeder

Vedhæft filer i dine beskeder til deltagerne og send f.eks. slides fra underviserens oplæg eller et referat af mødet. Så får du nemt videregivet de relevente filer til deltagerne.

Kalenderfil

Vedhæft en kalenderfil til deltagernes tilmeldingsbekræftelse, som deltagerne kan lægge i deres kalender. Så hjælper du deltagerne med at huske at komme til arrangementet

Besked- og invitationsskabeloner

Gem dine invitationer eller beskeder til deltagere som skabeloner, så du nemt kan hente dem frem på nye arrangementer, og slipper for at oprette dem fra bunden.

Kontaktperson for arrangementet

Vælg selv hvem, der skal stå som kontaktperson på arrangementet, så dine deltagere nemt kan finde en person at henvende sig til, hvis de har spørgsmål til arrangementet.

Forudfyld navn og e-mail

Lad navne og e-mailadresser på de inviterede være forudfyldt, så deltagerne ikke selv skal skrive dem ind, og så det bliver (endnu) nemmere og hurtigere for dine deltagere at tilmelde sig.

Deling på Facebook og Kultunaut

Del dit arrangement på Facebook eller få det vist i kulturguiden "Kultunaut", så det kan søges frem blandt mange andre arrangementer og potentielt blive vist til flere interesserede.

Lad deltagerne dele arrangementet

Lad dine deltagere dele dine arrangementeter på Facebook eller LinkedIn, når de har tilmeldt sig, så deltagerne kan hjælpe med at få dem ud til flere.

PDF-billet (tilkøb)

Vælg om de tilmeldte skal have tilsendt en PDF-billet, som de kan vise i stedet for deres tilmeldingsbekræftelse, når de dukker op til arrangementet (kræver tilkøb). Indscanning er ikke inkluderet.
Funktioner til opkrævning af betaling

Billetpriser

Opret billetter med forskellige priser, så du f.eks. kan skelne mellem en medlemspris og en ikke-medlems pris.

Med eller uden moms

Indstil om prisen på dine billetter og tilvalg skal være med eller uden moms, så deltagernes kvittering eller faktura automatisk kommer til at indeholde en momssats, og så du nemt kan se momsandelen på arrangementets bogføringsbilag.

Betaling med kort eller Mobilepay

Gør det nemt for dine deltagere at betale ved tilmelding. Opkræv betaling med Mobilepay og betalingskort (Dankort, Visa og Mastercard) og få betaling fra dine deltagere med det samme.

Betaling med faktura eller EAN

Gør det nemt for dine deltagere at sende regningen videre til deres arbejdsplads ved at opkræve betaling med faktura eller EAN. Fakturaen genereres og sendes automatisk, ligesom at betalingen automatisk registreres i NemTilmeld, så du slipper for at bruge tid på faktureringen.

Refunder deltager

Refunder en deltagers bestilling med få klik. Pengene refunderes automatisk til det kort, bestilleren har brugt ved betaling, så du ikke skal bruge tid på at lave en overførsel.

Send rykkere

Slå rykkerfunktionen til, så de deltagere, der mangler at få betalt, automatisk får en rykker (eller to eller tre). Så slipper du for at bruge tid på at holde øje med deltagernes betalingsstatus og for at rykke dem for betaling.

Udbetal til bankkonto

Udbetal omsætningen fra dine arrangementer til virksomhedens bankkonto, når arrangementerne er overstået.

Egne betalingsmetoder

Opret din egen betalingsmetode og inkludér f.eks. din virksomheds IBAN SWIFT oplysninger, så udenlandske deltagere kan betale direkte til jeres virksomhedskonto.

Indstil valuta

Indstil selv, hvilken valuta, din NemTilmeld-konto skal være i, så prisen på dine arrangementer kommer til at fremgå i den valuta, dine deltagere foretrækker at betale i.

Gavekort (tilkøb)

Gør det muligt for dine besøgende at købe et gavekort, som senere kan bruges som betaling på et af dine arrangementer (kræver tilkøb af gavekort).
Funktioner vedrørende datasikkerhed

ISAE 3000 revisorerklæring

NemTilmeld har en ISAE 3000 revisorerklæring, der gør det nemt for jer at føre tilsyn med NemTilmeld som databehandler. Du kan betragte den som en blåstempling af, at vi overholder GDPR og den aftalte databehandling, når vi behandler persondata på vegne af dig.

Automatisk sletning af personoplysninger

Persondata på jeres arrangementer slettes automatisk, så du ikke skal huske på at få det slettet. Du indstiller selv, hvor lang tid der skal gå, før persondata slettes på kontoen eller på et specifikt arrangement.

Slettefrist for specifikke deltageroplysninger

Indstil en særlig slettefrist for en specifik deltageroplysning, så du undgår at opbevare oplysningen i længere tid end nødvendigt. Det kan f.eks. være, du indsamler deltagernes fødevareallergier i forbindelse med spisning, og ønsker at slette disse så snart arrangementet er overstået.

Samtykke

Opret et samtykke på en specifik deltageroplysning, som deltagerne skal godkende ved tilmelding, og som de kan tilbagetrække på bagkant. Så bliver det nemmere for dig at overholde lovgivningen om samtykke.

Tilmeldingsbetingelser

Der genereres automatisk et sæt tilmeldingsbetingelser til dit arrangement, som deltagerne skal godkende, når de tilmelder sig. Så får du oplyst deltagerne om det nødvendige i forbindelse med deres tilmelding og sørger samtidig for at overholde din oplysningspligt.

Brugeradgange

Opret individuelle brugeradgange til de kollegaer eller samarbejdspartnere, der skal kunne tilgå jeres arrangementer og deltagerlister. Så kan I nemt være flere om arbejdet med jeres arrangementer, og organisationen kan dokumentere hvem, der har adgang til persondata.

Individuelle brugere

Indstil hvad brugerne skal have adgang til i systemet, så du kan begrænse deres adgang til det mest nødvendige. Vælg f.eks. om de skal kunne oprette og rette i arrangementer, om de skal have adgang til økonomien, eller om de blot skal kunne se hvem, der er tilmeldt arrangementerne.

Afdelinger

Opret afdelinger på kontoen, som brugerne kan gives eller fratages adgang i. Så undgår du at de forskellige afdelinger kan se hinandens arrangementer og deltagere, hvis det alligevel ikke er relevant for dem.

Log ind med single sign-on

Giv jeres brugere adgang til NemTilmeld, når de er logget ind i jeres interne system. Så sikrer du, at det kun er brugere med adgang til jeres interne system, der får adgang til NemTilmeld, og dine brugere slipper for at logge ind flere steder (single sign-on løsningen er et tilkøb).
Funktioner, der giver dig overblik

Arrangementsoversigt

Få nemt og hurtigt et overblik over alle dine arrangementer - både aktuelle og tidligere. Filtrér eksempelvis efter arrangementets titel eller hvem, der er ansvarlig for arrangementet og få hurtigt et samlet overblik.

Opdaterede deltagerlister

Dine deltagerlister opdateres automatisk, når en deltager tilmelder sig eller melder afbud til dit arrangement, så du altid har det fulde overblik over dine tilmeldte deltagere.

Eksporter som regneark

Eksporter dine deltagerlister som en excelfil - enten for det enkelte arrangement eller for flere arrangementer, så du får et samlet overblik over alle deltagernes oplysninger.

Økonomisk overblik

Få hurtigt et økonomiske overblik over dit arrangement. Du kan løbende følge med i, hvor mange billetter, der er solgt på arrangementet og hvor stor en omsætning, det har givet, så du altid er opdateret på arrangementets indtjening.

Samlet arrangementsoversigt

Hent en samlet liste med alle eller udvalgte arrangementer, og få et overblik over alt fra, hvor mange deltagere, der har været tilmeldt de enkelte arrangementer til hvor stor en omsætning, de har haft.

Print deltagerlister

Print en deltagerliste med udvalgte deltageroplysninger, så du har de mest relevante informationer om deltagerne ved hånden, og så du kan strege deltagerne af listen, når de dukker op til dit arrangement.

Oversigt over tilvalg

Se og hent en liste med de tilvalg, deltagerne har foretaget. Så kan du nemt få et overblik over hvem, der ønsker at deltage i workshop 2, eller give en liste til køkkenet med de deltagere, der skal have serveret en vegansk menu.

Check-in af deltagere

Brug den online check-in side til nemt at checke deltagerne ind, når de dukker op til dit arrangement. De indcheckede deltagere fjernes automatisk på listen, når I opdaterer den, så I nemt kan være flere om at checke deltagerne ind.

Flyt en deltager

Du kan nemt flytte en deltager fra ét arrangement til et andet, hvis de eksempelvis ønsker at deltage på en anden af de udbudte datoer.

E-mail notifikation ved tilmelding

Vælg om du vil have en e-mail notifikation, når en deltager tilmelder sig eller melder afbud til dit arrangement. Du kan også tilføje andre modtagere af notifikationerne, hvis din chef f.eks. gerne vil følge med i hvem, der kommer.

Overordnet statistik

Se statistik for dine arrangementer og få et indblik i, hvor de besøgende på dine tilmeldingssider overordnet kommer fra og hvor mange af dem, der foretager en tilmelding. Det kan du f.eks. bruge til at blive skarpere på, hvilke kanaler, der fungerer bedst for jer.

Avanceret statistik

Dyk ned i hvilke specifikke annoncer, sociale medier eller undersider på din hjemmeside dine besøgende kommer fra ved at bygge unikke links i NemTilmeld, der hjælper dig med at tracke det. Så kan du blive skarpere på, hvilke kanaler, der skaber mest trafik og flest tilmeldinger for jer.

Arrangementsnote

Lav noter på dine arrangementer til dig selv eller andre, der arbejder med samme arrangement. Skriv f.eks. en note om, at arrangementets beskrivelse mangler en gennemlæsning, før det skal sendes ud, eller at listen med valg af middags-menuer er sendt afsted til køkkenet. Så får du nemmere ved at huske dig selv og dine kollegaer på vigtige dele af arrangementet.

Samling af konti i en gruppeløsning (tilkøb)

Vis arrangementer fra flere forskellige NemTilmeld-konti på én samlet arrangementsoversigt. Saml eksempelvis arrangementer fra jeres kredse eller underafdelinger, der har deres egen NemTilmeld-konto, på hovedkontoens arrangementsoversigt. Så får I ét stort samlet overblik (kræver tilkøb af en gruppeløsning).
Få hjælp til NemTilmeld

Fri support

Få fri nordjysk support alle hverdage fra 9-16. Har du brug for hjælp til at finde en specifik funktion, eller skal vi tage en snak om den mest optimale opsætning af dit arrangement? Vores kundehjælpere sidder klar til at hjælpe dig, så du altid kan komme videre.

Skriftlige guides

Søg efter den funktion, du mangler, i vores guideunivers, og find en guide til netop det, du leder efter. Så kan du hurtigt komme videre på egen hånd.

Indtroduktionsvideoer

Se indtroduktionsvideoer, der guider dig igennem de mest gængse funktioner i NemTilmeld, så du nemt og hurtigt kan komme i gang med at bruge NemTilmeld og komme fra A til afsluttet arrangement.
Præsentation for deltagere

Offentlig arrangementsoversigt

Vis dine arrangementer på din offentlige arrangementsoversigt, så du giver dine deltagere et samlet overblik over, hvad I tilbyder.

Tilmeldingsside

Opret en tilmeldingsside til dit arrangement, og indsæt f.eks. en beskrivelse af arrangementet, et billede eller et program for dagen, så deltagerne får et godt indblik i arrangementet og får lyst til at tilmelde sig.

Logo

Få dit eget logo på siden, som bliver vist i toppen af tilmeldingssider, mails, navneskilte og fakturaer, og skaber genkendelighed for jeres deltagere.

Banner eller baggrundsfarve

Få indsat et billedebanner i toppen af din side eller vælg en farve, der passer til jeres logo, så jeres tilmeldingssider bliver mere grafiske og spændende at se på.

Arrangementskategorier

Opdel dine arrangementer i kategorier, f.eks. "kurser", "udendørs arrangementer" og "medlemsmøder". Så hjælper du dine deltagere til nemmere at finde frem til et arrangement, der har interesse for dem.

Arrangementsserier

Læg de arrangementer, som minder om hinanden i serier - eksempelvis hvis du har det samme kursus i tre forskellige byer eller på fire forskellige datoer. Så kan dine deltagere nemmere finde det arrangement, der passer dem bedst at deltage i.

Navneskilte

Print navneskilte med dine deltageres oplysninger direkte fra systemet, så du ikke skal bruge tid på at lave dem selv eller sende deltagernes oplysninger videre til en ekstern partner.

Billeder på arrangementsoversigt

Upload et billede på dit arrangement, som bliver vist på din offentlige arrangementsoversigt. Så gør du det nemmere for dine deltagere at finde frem til et relevant arrangement, samtidig med at din side bliver mere spændende at se på.

Integration med iframe

Få vist en kopi af jeres offentlige arrangementsoversigt på jeres egen hjemmeside via NemTilmelds iframe-løsning. Med iframen tilføjes dine arrangementer automatisk på jeres egen hjemmeside, når du opretter dem i NemTilmeld, så du slipper for at skulle oprette og rette i dem flere steder (iframe-løsningen er et tilkøb).

Integration med XML-feed

Få vist jeres offentlige arrangementer på jeres egen hjemmeside via NemTilmelds XML-feed. Modsat iFrame-løsningen kræver en integration af XML-feedet, at I selv eller en ekstern leverandør koder en visning af feedet på jeres hjemmeside.

Integration med API

Brug NemTilmelds API til at trække data om arrangementer eller deltagere med over i et andet system. Hent f.eks. automatisk oplysninger om de tilmeldte deltagere, eller brug API'et til at vise informationer om dine arrangementer på jeres egen hjemmeside (brug af API'et er et tilkøb).

Visning via Google Maps

Vis dine arrangementers placering på Google Maps, så du hjælper dine deltagere med at se, hvor arrangementerne finder sted og hvordan de kommer derhen.
  • Funktioner, der omhandler tilmelding
  • Automatisk deltagerregistrering
    Deltagerne vælger selv de ønskede billetter og udfylder deres oplysninger ved tilmelding, så du slipper for at bruge tid på at notere deres valg og oplysninger, og ikke glemmer et navn eller en vigtig oplysning i farten.
  • Basisoplysninger om arrangementet
    Indstil arrangementets start- og sluttidspunkt, sted og en frist for tilmelding, så det er tydeligt for deltagerne, hvor og hvornår arrangementet finder sted, og så systemet automatisk kan lukke for tilmeldingen, når tilmeldingsfristen er nået.
  • Vælg selv deltageroplysninger
    Vælg selv hvilke deltageroplysninger, dine deltagere skal udfylde når de tilmelder sig, og om de f.eks. skal være påkrævede at udfylde. Så er du sikker på at få indsamlet alle relevante oplysninger fra dine deltagere (i første hug).
  • Opret egne deltageroplysninger
    Opret dine egne deltageroplysninger på arrangementet. Lav f.eks. et fritekstfelt, en rullemenu med afdelinger eller et afkrydsningsfelt til at bekræfte deres medlemskab. Så får du indsamlet præcis de oplysninger, du har brug for fra deltagerne.
  • Begræns billetantal
    Sæt et loft på, hvor mange billetter du har, så du undgår at overbooke dit arrangement. Systemet lukker automatisk ned for tilmeldingen, når loftet er nået, så dine deltagere ikke får tilmeldt sig forgæves (og du slipper for at skulle skuffe dem med, at der ikke er plads til dem alligevel).
  • Billettyper
    Opret forskellige billettyper på dit arrangement, så du f.eks. kan skelne mellem medlemmer og ikke-medlemmer blandt dem, der tilmelder sig.
  • Hemmelige billetter
    Brug hemmelige billetter til at give en særlig pris eller mulighed for særlige tilvalg til en bestemt gruppe deltagere - f.eks. en gruppe sponsorer eller frivillige. Så kan de tilmelde sig selv som alle andre, uden du skal håndtere deres tilmeldinger manuelt.
  • Tilvalg med eller uden pris
    Opret tilvalg på dit arrangement såsom valg af workshop eller tilkøb af overnatning, som deltagerne skal vælge imellem og evt. betale for ved tilmelding. Så undgår du at bruge tid på at notere deres valg og opkræve betaling.
  • Offentlige eller skjulte arrangementer
    Vælg om dit arrangement skal være offentligt og kunne søges frem på f.eks. Google eller om det skal være skjult, så deltagerne kun kan få adgang, hvis de har fået et link eller en invitation til arrangementet.
  • Venteliste
    Brug en venteliste til dit arrangement, som interesserede kan skrive sig på, hvis arrangementet bliver udsolgt. Så kan du nemt tilbyde en plads til en af dem, der står på ventelisten, hvis du får et afbud (og I kan få fyldt arrangementet op).
  • Kopi af arrangementer
    Opret en kopi af et tidligere arrangement og giv det en ny dato. Du kan nemt rette i beskrivelsen af arrangementet, fjerne en billettype eller tilføje en ekstra deltageroplysning. På den måde kan du nemt genbruge opsætningen fra et arrangement, I tidligere har haft, så du slipper for at opfinde den dybe tallerken igen.
  • Oplysninger på bestiller eller deltagere
    Vælg om du vil have oplysninger på alle deltagere eller kun på den person, der laver bestillingen. Så er du sikker på at få oplysninger på alle relevante deltagere.
  • Begræns antal billetter på bestillingen
    Sæt et minimum eller maksimum på, hvor mange af de enkelte billetter eller hvor mange billetter i alt, hver besøgende skal kunne bestille. Så har du bedre styr på, hvordan pladserne fordeler sig blandt jeres inviterede.
  • Deltagere kan selv redigere
    Tillad deltagerne at redigere i deres tilmelding frem til et bestemt tidspunkt. Så kan Ulla f.eks. selv ændre navnet på hendes tilmelding til Lene, hvis de finder ud af, hun skal deltage i stedet, eller ændre i sine valg af workshop. På den måde slipper du for at være mellemled for alle ændringer, deltagerne måtte have.
  • Lad deltagere afmelde selv
    Tillad deltagerne selv at annullere deres tilmelding frem til et bestemt tidspunkt - f.eks. 2 uger før startdatoen, hvor du skal melde det endelige deltagerantal videre til køkkenet. Så slipper du for at bruge tid på at slette dem fra din deltagerliste.
  • Begræns antal pladser per invitation
    Aktivér en "dørmand" på dit arrangement, der sikrer, at det kun er inviterede, der kan tilmelde sig og sæt et maks på, hvor mange billetter, de inviterede kan bestille. Så har du hånd i hanke med hvem, der kan tilmelde sig arrangementet.
  • Kartotek over steder
    Gem de steder du afholder dine arrangementer i et kartotek, så du nemt kan hente dem frem på nye arrangementer, der foregår samme sted.
  • Spørgsmål på bekræftelsessiden
    Stil deltagerne et spørgsmål på den bekræftelsesside, de lander på, når de har gennemført deres tilmelding - f.eks. hvad de ser mest frem til ved arrangementet, eller om de har nogle ønsker til workshops. Så får du et indblik i deltagernes tanker allerede inden, de dukker op til arrangementet.
  • Offentlig deltagerliste
    Vis deltagerlisten offentligt på den side deltagerne tilmelder sig på. Så kan besøgende se, hvem, der ellers kommer til arrangementet, inden de tilmelder sig. Den offentlige liste indeholder selvfølgelig kun oplysninger på de deltagere, der har sagt ja til at fremgå på listen, og du vælger selv, hvilke oplysninger, der bliver vist.
  • Offentligt deltagerantal
    Vis antallet af tilmeldte deltagere på din offentlige tilmeldingsside, så de besøgende kan se, hvor mange, der allerede er tilmeldt.
  • Indstil sprog
    Indstil sproget på dit arrangement, så de forskellige tekster og knapper i systemet bliver vist i det ønskede sprog, og så du kan skræddersy kommunikationen til arrangementets målgruppe. Vælg mellem dansk, engelsk, fransk, svensk, norsk og tysk.
  • Fremsøgning af Firma eller Organisation
    Slå et søgefelt til, når du indsamler deltageroplysningen "Firma eller Organisation", så deltagerne kan søge deres firma eller organisation frem i CVR-registret og automatisk få udfyldt relaterede felter som CVR-nummer og adresse. Så gør du tilmeldingen nemmere for deltagerne, og sikrer samtidig mere korrekt data.
  • Nul billetgebyrer
    Deltagerne bliver ikke pålagt et billetgebyr ved tilmelding, så du har mulighed for at sikre gennemsigtige priser for dine deltagere.
  • Funktioner til kommunikation med deltagere
  • Invitation via mail
    Inviter dine potentielle deltagere direkte fra NemTilmeld. Du kan nemt oprette invitationer og sende ud til din liste med mulige deltagere, så de nemt kan klikke sig videre til din tilmeldingsside og tilmelde sig (eller melde afbud, hvis de ikke kan komme).
  • Send e-mails til deltagere
    Opret og send e-mails til alle eller udvalgte deltagere på dit arrangement. Planlæg f.eks. en e-mail om parkeringsmuligheder ved konferencecenteret, der automatisk sendes til deltagerne dagen før arrangementet.
  • Send SMS-beskeder til deltagere
    Opret og send SMS-beskeder til alle eller udvalgte deltagere på dit arrangement. Har dine deltagere f.eks. valgt et opsamlingssted ved tilmelding? Send en SMS til alle, der skal samles op i Slagelse om, at bussen kommer en halv time senere (udsendelse af SMS-er kræver tilkøb af SMS-enheder).
  • Planlæg beskeder til deltagere
    Vælg udsendelsestidspunkt for dine invitationer og beskeder til deltagerne, så du kan planlægge din kommunikation i god tid.
  • Brevflet navne
    Brug NemTilmelds brevfletning til at indsætte deltagerens navn i din besked, så der f.eks. kommer til at stå "Hej Flemming" eller "Kære Lene" i toppen af den besked, dine deltagere modtager fra dig. Så kommer dine invitationer til at virke mere personlige.
  • Inviter fra tidligere arrangementer
    Når du sender en invitation ud til dit arrangement, kan du vælge at kopiere en e-mail liste med modtagere ind eller tilføje deltagere fra tidligere arrangementer. Så kan du nemt invitere dine ønskede deltagere på én gang.
  • Invitationspåmindelser
    Send en påmindelse til de inviterede, der endnu ikke har svaret på din invitation. Påmindelsen kan du undlade at sende til de inviterede, der allerede har tilmeldt sig eller sagt nej tak, så du undgår at forstyrre dem unødigt.
  • Del arrangement
    Inviter potentielle deltagere ved at dele et link til dit arrangement - eksempelvis i en annonce eller på jeres hjemmeside. Så gør du potentielle deltagere, du ikke har på din mailliste, opmærksomme på arrangementet.
  • Tilmeldingsbekræftelse
    Tilpas den tilmeldingsbekræftelse, der automatisk sendes til deltagerne, når de har tilmeldt sig dit arrangement. Så er du sikker på, deltagerne automatisk får de relevante informationer på mail.
  • Vedhæft filer i beskeder
    Vedhæft filer i dine beskeder til deltagerne og send f.eks. slides fra underviserens oplæg eller et referat af mødet. Så får du nemt videregivet de relevente filer til deltagerne.
  • Kalenderfil
    Vedhæft en kalenderfil til deltagernes tilmeldingsbekræftelse, som deltagerne kan lægge i deres kalender. Så hjælper du deltagerne med at huske at komme til arrangementet
  • Besked- og invitationsskabeloner
    Gem dine invitationer eller beskeder til deltagere som skabeloner, så du nemt kan hente dem frem på nye arrangementer, og slipper for at oprette dem fra bunden.
  • Kontaktperson for arrangementet
    Vælg selv hvem, der skal stå som kontaktperson på arrangementet, så dine deltagere nemt kan finde en person at henvende sig til, hvis de har spørgsmål til arrangementet.
  • Forudfyld navn og e-mail
    Lad navne og e-mailadresser på de inviterede være forudfyldt, så deltagerne ikke selv skal skrive dem ind, og så det bliver (endnu) nemmere og hurtigere for dine deltagere at tilmelde sig.
  • Deling på Facebook og Kultunaut
    Del dit arrangement på Facebook eller få det vist i kulturguiden "Kultunaut", så det kan søges frem blandt mange andre arrangementer og potentielt blive vist til flere interesserede.
  • Lad deltagerne dele arrangementet
    Lad dine deltagere dele dine arrangementeter på Facebook eller LinkedIn, når de har tilmeldt sig, så deltagerne kan hjælpe med at få dem ud til flere.
  • PDF-billet (tilkøb)
    Vælg om de tilmeldte skal have tilsendt en PDF-billet, som de kan vise i stedet for deres tilmeldingsbekræftelse, når de dukker op til arrangementet (kræver tilkøb). Indscanning er ikke inkluderet.
  • Funktioner til opkrævning af betaling
  • Billetpriser
    Opret billetter med forskellige priser, så du f.eks. kan skelne mellem en medlemspris og en ikke-medlems pris.
  • Med eller uden moms
    Indstil om prisen på dine billetter og tilvalg skal være med eller uden moms, så deltagernes kvittering eller faktura automatisk kommer til at indeholde en momssats, og så du nemt kan se momsandelen på arrangementets bogføringsbilag.
  • Betaling med kort eller Mobilepay
    Gør det nemt for dine deltagere at betale ved tilmelding. Opkræv betaling med Mobilepay og betalingskort (Dankort, Visa og Mastercard) og få betaling fra dine deltagere med det samme.
  • Betaling med faktura eller EAN
    Gør det nemt for dine deltagere at sende regningen videre til deres arbejdsplads ved at opkræve betaling med faktura eller EAN. Fakturaen genereres og sendes automatisk, ligesom at betalingen automatisk registreres i NemTilmeld, så du slipper for at bruge tid på faktureringen.
  • Refunder deltager
    Refunder en deltagers bestilling med få klik. Pengene refunderes automatisk til det kort, bestilleren har brugt ved betaling, så du ikke skal bruge tid på at lave en overførsel.
  • Send rykkere
    Slå rykkerfunktionen til, så de deltagere, der mangler at få betalt, automatisk får en rykker (eller to eller tre). Så slipper du for at bruge tid på at holde øje med deltagernes betalingsstatus og for at rykke dem for betaling.
  • Udbetal til bankkonto
    Udbetal omsætningen fra dine arrangementer til virksomhedens bankkonto, når arrangementerne er overstået.
  • Egne betalingsmetoder
    Opret din egen betalingsmetode og inkludér f.eks. din virksomheds IBAN SWIFT oplysninger, så udenlandske deltagere kan betale direkte til jeres virksomhedskonto.
  • Indstil valuta
    Indstil selv, hvilken valuta, din NemTilmeld-konto skal være i, så prisen på dine arrangementer kommer til at fremgå i den valuta, dine deltagere foretrækker at betale i.
  • Gavekort (tilkøb)
    Gør det muligt for dine besøgende at købe et gavekort, som senere kan bruges som betaling på et af dine arrangementer (kræver tilkøb af gavekort).
  • Funktioner vedrørende datasikkerhed
  • ISAE 3000 revisorerklæring
    NemTilmeld har en ISAE 3000 revisorerklæring, der gør det nemt for jer at føre tilsyn med NemTilmeld som databehandler. Du kan betragte den som en blåstempling af, at vi overholder GDPR og den aftalte databehandling, når vi behandler persondata på vegne af dig.
  • Automatisk sletning af personoplysninger
    Persondata på jeres arrangementer slettes automatisk, så du ikke skal huske på at få det slettet. Du indstiller selv, hvor lang tid der skal gå, før persondata slettes på kontoen eller på et specifikt arrangement.
  • Slettefrist for specifikke deltageroplysninger
    Indstil en særlig slettefrist for en specifik deltageroplysning, så du undgår at opbevare oplysningen i længere tid end nødvendigt. Det kan f.eks. være, du indsamler deltagernes fødevareallergier i forbindelse med spisning, og ønsker at slette disse så snart arrangementet er overstået.
  • Samtykke
    Opret et samtykke på en specifik deltageroplysning, som deltagerne skal godkende ved tilmelding, og som de kan tilbagetrække på bagkant. Så bliver det nemmere for dig at overholde lovgivningen om samtykke.
  • Tilmeldingsbetingelser
    Der genereres automatisk et sæt tilmeldingsbetingelser til dit arrangement, som deltagerne skal godkende, når de tilmelder sig. Så får du oplyst deltagerne om det nødvendige i forbindelse med deres tilmelding og sørger samtidig for at overholde din oplysningspligt.
  • Brugeradgange
    Opret individuelle brugeradgange til de kollegaer eller samarbejdspartnere, der skal kunne tilgå jeres arrangementer og deltagerlister. Så kan I nemt være flere om arbejdet med jeres arrangementer, og organisationen kan dokumentere hvem, der har adgang til persondata.
  • Individuelle brugere
    Indstil hvad brugerne skal have adgang til i systemet, så du kan begrænse deres adgang til det mest nødvendige. Vælg f.eks. om de skal kunne oprette og rette i arrangementer, om de skal have adgang til økonomien, eller om de blot skal kunne se hvem, der er tilmeldt arrangementerne.
  • Afdelinger
    Opret afdelinger på kontoen, som brugerne kan gives eller fratages adgang i. Så undgår du at de forskellige afdelinger kan se hinandens arrangementer og deltagere, hvis det alligevel ikke er relevant for dem.
  • Log ind med single sign-on
    Giv jeres brugere adgang til NemTilmeld, når de er logget ind i jeres interne system. Så sikrer du, at det kun er brugere med adgang til jeres interne system, der får adgang til NemTilmeld, og dine brugere slipper for at logge ind flere steder (single sign-on løsningen er et tilkøb).
  • Funktioner, der giver dig overblik
  • Arrangementsoversigt
    Få nemt og hurtigt et overblik over alle dine arrangementer - både aktuelle og tidligere. Filtrér eksempelvis efter arrangementets titel eller hvem, der er ansvarlig for arrangementet og få hurtigt et samlet overblik.
  • Opdaterede deltagerlister
    Dine deltagerlister opdateres automatisk, når en deltager tilmelder sig eller melder afbud til dit arrangement, så du altid har det fulde overblik over dine tilmeldte deltagere.
  • Eksporter som regneark
    Eksporter dine deltagerlister som en excelfil - enten for det enkelte arrangement eller for flere arrangementer, så du får et samlet overblik over alle deltagernes oplysninger.
  • Økonomisk overblik
    Få hurtigt et økonomiske overblik over dit arrangement. Du kan løbende følge med i, hvor mange billetter, der er solgt på arrangementet og hvor stor en omsætning, det har givet, så du altid er opdateret på arrangementets indtjening.
  • Samlet arrangementsoversigt
    Hent en samlet liste med alle eller udvalgte arrangementer, og få et overblik over alt fra, hvor mange deltagere, der har været tilmeldt de enkelte arrangementer til hvor stor en omsætning, de har haft.
  • Print deltagerlister
    Print en deltagerliste med udvalgte deltageroplysninger, så du har de mest relevante informationer om deltagerne ved hånden, og så du kan strege deltagerne af listen, når de dukker op til dit arrangement.
  • Oversigt over tilvalg
    Se og hent en liste med de tilvalg, deltagerne har foretaget. Så kan du nemt få et overblik over hvem, der ønsker at deltage i workshop 2, eller give en liste til køkkenet med de deltagere, der skal have serveret en vegansk menu.
  • Check-in af deltagere
    Brug den online check-in side til nemt at checke deltagerne ind, når de dukker op til dit arrangement. De indcheckede deltagere fjernes automatisk på listen, når I opdaterer den, så I nemt kan være flere om at checke deltagerne ind.
  • Flyt en deltager
    Du kan nemt flytte en deltager fra ét arrangement til et andet, hvis de eksempelvis ønsker at deltage på en anden af de udbudte datoer.
  • E-mail notifikation ved tilmelding
    Vælg om du vil have en e-mail notifikation, når en deltager tilmelder sig eller melder afbud til dit arrangement. Du kan også tilføje andre modtagere af notifikationerne, hvis din chef f.eks. gerne vil følge med i hvem, der kommer.
  • Overordnet statistik
    Se statistik for dine arrangementer og få et indblik i, hvor de besøgende på dine tilmeldingssider overordnet kommer fra og hvor mange af dem, der foretager en tilmelding. Det kan du f.eks. bruge til at blive skarpere på, hvilke kanaler, der fungerer bedst for jer.
  • Avanceret statistik
    Dyk ned i hvilke specifikke annoncer, sociale medier eller undersider på din hjemmeside dine besøgende kommer fra ved at bygge unikke links i NemTilmeld, der hjælper dig med at tracke det. Så kan du blive skarpere på, hvilke kanaler, der skaber mest trafik og flest tilmeldinger for jer.
  • Arrangementsnote
    Lav noter på dine arrangementer til dig selv eller andre, der arbejder med samme arrangement. Skriv f.eks. en note om, at arrangementets beskrivelse mangler en gennemlæsning, før det skal sendes ud, eller at listen med valg af middags-menuer er sendt afsted til køkkenet. Så får du nemmere ved at huske dig selv og dine kollegaer på vigtige dele af arrangementet.
  • Samling af konti i en gruppeløsning (tilkøb)
    Vis arrangementer fra flere forskellige NemTilmeld-konti på én samlet arrangementsoversigt. Saml eksempelvis arrangementer fra jeres kredse eller underafdelinger, der har deres egen NemTilmeld-konto, på hovedkontoens arrangementsoversigt. Så får I ét stort samlet overblik (kræver tilkøb af en gruppeløsning).
  • Få hjælp til NemTilmeld
  • Fri support
    Få fri nordjysk support alle hverdage fra 9-16. Har du brug for hjælp til at finde en specifik funktion, eller skal vi tage en snak om den mest optimale opsætning af dit arrangement? Vores kundehjælpere sidder klar til at hjælpe dig, så du altid kan komme videre.
  • Skriftlige guides
    Søg efter den funktion, du mangler, i vores guideunivers, og find en guide til netop det, du leder efter. Så kan du hurtigt komme videre på egen hånd.
  • Indtroduktionsvideoer
    Se indtroduktionsvideoer, der guider dig igennem de mest gængse funktioner i NemTilmeld, så du nemt og hurtigt kan komme i gang med at bruge NemTilmeld og komme fra A til afsluttet arrangement.
  • Præsentation for deltagere
  • Offentlig arrangementsoversigt
    Vis dine arrangementer på din offentlige arrangementsoversigt, så du giver dine deltagere et samlet overblik over, hvad I tilbyder.
  • Tilmeldingsside
    Opret en tilmeldingsside til dit arrangement, og indsæt f.eks. en beskrivelse af arrangementet, et billede eller et program for dagen, så deltagerne får et godt indblik i arrangementet og får lyst til at tilmelde sig.
  • Logo
    Få dit eget logo på siden, som bliver vist i toppen af tilmeldingssider, mails, navneskilte og fakturaer, og skaber genkendelighed for jeres deltagere.
  • Banner eller baggrundsfarve
    Få indsat et billedebanner i toppen af din side eller vælg en farve, der passer til jeres logo, så jeres tilmeldingssider bliver mere grafiske og spændende at se på.
  • Arrangementskategorier
    Opdel dine arrangementer i kategorier, f.eks. "kurser", "udendørs arrangementer" og "medlemsmøder". Så hjælper du dine deltagere til nemmere at finde frem til et arrangement, der har interesse for dem.
  • Arrangementsserier
    Læg de arrangementer, som minder om hinanden i serier - eksempelvis hvis du har det samme kursus i tre forskellige byer eller på fire forskellige datoer. Så kan dine deltagere nemmere finde det arrangement, der passer dem bedst at deltage i.
  • Navneskilte
    Print navneskilte med dine deltageres oplysninger direkte fra systemet, så du ikke skal bruge tid på at lave dem selv eller sende deltagernes oplysninger videre til en ekstern partner.
  • Billeder på arrangementsoversigt
    Upload et billede på dit arrangement, som bliver vist på din offentlige arrangementsoversigt. Så gør du det nemmere for dine deltagere at finde frem til et relevant arrangement, samtidig med at din side bliver mere spændende at se på.
  • Integration med iframe
    Få vist en kopi af jeres offentlige arrangementsoversigt på jeres egen hjemmeside via NemTilmelds iframe-løsning. Med iframen tilføjes dine arrangementer automatisk på jeres egen hjemmeside, når du opretter dem i NemTilmeld, så du slipper for at skulle oprette og rette i dem flere steder (iframe-løsningen er et tilkøb).
  • Integration med XML-feed
    Få vist jeres offentlige arrangementer på jeres egen hjemmeside via NemTilmelds XML-feed. Modsat iFrame-løsningen kræver en integration af XML-feedet, at I selv eller en ekstern leverandør koder en visning af feedet på jeres hjemmeside.
  • Integration med API
    Brug NemTilmelds API til at trække data om arrangementer eller deltagere med over i et andet system. Hent f.eks. automatisk oplysninger om de tilmeldte deltagere, eller brug API'et til at vise informationer om dine arrangementer på jeres egen hjemmeside (brug af API'et er et tilkøb).
  • Visning via Google Maps
    Vis dine arrangementers placering på Google Maps, så du hjælper dine deltagere med at se, hvor arrangementerne finder sted og hvordan de kommer derhen.
  • Funktioner, der omhandler tilmelding
  • Automatisk deltagerregistrering
    Deltagerne vælger selv de ønskede billetter og udfylder deres oplysninger ved tilmelding, så du slipper for at bruge tid på at notere deres valg og oplysninger, og ikke glemmer et navn eller en vigtig oplysning i farten.
  • Basisoplysninger om arrangementet
    Indstil arrangementets start- og sluttidspunkt, sted og en frist for tilmelding, så det er tydeligt for deltagerne, hvor og hvornår arrangementet finder sted, og så systemet automatisk kan lukke for tilmeldingen, når tilmeldingsfristen er nået.
  • Vælg selv deltageroplysninger
    Vælg selv hvilke deltageroplysninger, dine deltagere skal udfylde når de tilmelder sig, og om de f.eks. skal være påkrævede at udfylde. Så er du sikker på at få indsamlet alle relevante oplysninger fra dine deltagere (i første hug).
  • Opret egne deltageroplysninger
    Opret dine egne deltageroplysninger på arrangementet. Lav f.eks. et fritekstfelt, en rullemenu med afdelinger eller et afkrydsningsfelt til at bekræfte deres medlemskab. Så får du indsamlet præcis de oplysninger, du har brug for fra deltagerne.
  • Begræns billetantal
    Sæt et loft på, hvor mange billetter du har, så du undgår at overbooke dit arrangement. Systemet lukker automatisk ned for tilmeldingen, når loftet er nået, så dine deltagere ikke får tilmeldt sig forgæves (og du slipper for at skulle skuffe dem med, at der ikke er plads til dem alligevel).
  • Billettyper
    Opret forskellige billettyper på dit arrangement, så du f.eks. kan skelne mellem medlemmer og ikke-medlemmer blandt dem, der tilmelder sig.
  • Hemmelige billetter
    Brug hemmelige billetter til at give en særlig pris eller mulighed for særlige tilvalg til en bestemt gruppe deltagere - f.eks. en gruppe sponsorer eller frivillige. Så kan de tilmelde sig selv som alle andre, uden du skal håndtere deres tilmeldinger manuelt.
  • Tilvalg med eller uden pris
    Opret tilvalg på dit arrangement såsom valg af workshop eller tilkøb af overnatning, som deltagerne skal vælge imellem og evt. betale for ved tilmelding. Så undgår du at bruge tid på at notere deres valg og opkræve betaling.
  • Offentlige eller skjulte arrangementer
    Vælg om dit arrangement skal være offentligt og kunne søges frem på f.eks. Google eller om det skal være skjult, så deltagerne kun kan få adgang, hvis de har fået et link eller en invitation til arrangementet.
  • Venteliste
    Brug en venteliste til dit arrangement, som interesserede kan skrive sig på, hvis arrangementet bliver udsolgt. Så kan du nemt tilbyde en plads til en af dem, der står på ventelisten, hvis du får et afbud (og I kan få fyldt arrangementet op).
  • Kopi af arrangementer
    Opret en kopi af et tidligere arrangement og giv det en ny dato. Du kan nemt rette i beskrivelsen af arrangementet, fjerne en billettype eller tilføje en ekstra deltageroplysning. På den måde kan du nemt genbruge opsætningen fra et arrangement, I tidligere har haft, så du slipper for at opfinde den dybe tallerken igen.
  • Oplysninger på bestiller eller deltagere
    Vælg om du vil have oplysninger på alle deltagere eller kun på den person, der laver bestillingen. Så er du sikker på at få oplysninger på alle relevante deltagere.
  • Begræns antal billetter på bestillingen
    Sæt et minimum eller maksimum på, hvor mange af de enkelte billetter eller hvor mange billetter i alt, hver besøgende skal kunne bestille. Så har du bedre styr på, hvordan pladserne fordeler sig blandt jeres inviterede.
  • Deltagere kan selv redigere
    Tillad deltagerne at redigere i deres tilmelding frem til et bestemt tidspunkt. Så kan Ulla f.eks. selv ændre navnet på hendes tilmelding til Lene, hvis de finder ud af, hun skal deltage i stedet, eller ændre i sine valg af workshop. På den måde slipper du for at være mellemled for alle ændringer, deltagerne måtte have.
  • Lad deltagere afmelde selv
    Tillad deltagerne selv at annullere deres tilmelding frem til et bestemt tidspunkt - f.eks. 2 uger før startdatoen, hvor du skal melde det endelige deltagerantal videre til køkkenet. Så slipper du for at bruge tid på at slette dem fra din deltagerliste.
  • Begræns antal pladser per invitation
    Aktivér en "dørmand" på dit arrangement, der sikrer, at det kun er inviterede, der kan tilmelde sig og sæt et maks på, hvor mange billetter, de inviterede kan bestille. Så har du hånd i hanke med hvem, der kan tilmelde sig arrangementet.
  • Kartotek over steder
    Gem de steder du afholder dine arrangementer i et kartotek, så du nemt kan hente dem frem på nye arrangementer, der foregår samme sted.
  • Spørgsmål på bekræftelsessiden
    Stil deltagerne et spørgsmål på den bekræftelsesside, de lander på, når de har gennemført deres tilmelding - f.eks. hvad de ser mest frem til ved arrangementet, eller om de har nogle ønsker til workshops. Så får du et indblik i deltagernes tanker allerede inden, de dukker op til arrangementet.
  • Offentlig deltagerliste
    Vis deltagerlisten offentligt på den side deltagerne tilmelder sig på. Så kan besøgende se, hvem, der ellers kommer til arrangementet, inden de tilmelder sig. Den offentlige liste indeholder selvfølgelig kun oplysninger på de deltagere, der har sagt ja til at fremgå på listen, og du vælger selv, hvilke oplysninger, der bliver vist.
  • Offentligt deltagerantal
    Vis antallet af tilmeldte deltagere på din offentlige tilmeldingsside, så de besøgende kan se, hvor mange, der allerede er tilmeldt.
  • Indstil sprog
    Indstil sproget på dit arrangement, så de forskellige tekster og knapper i systemet bliver vist i det ønskede sprog, og så du kan skræddersy kommunikationen til arrangementets målgruppe. Vælg mellem dansk, engelsk, fransk, svensk, norsk og tysk.
  • Fremsøgning af Firma eller Organisation
    Slå et søgefelt til, når du indsamler deltageroplysningen "Firma eller Organisation", så deltagerne kan søge deres firma eller organisation frem i CVR-registret og automatisk få udfyldt relaterede felter som CVR-nummer og adresse. Så gør du tilmeldingen nemmere for deltagerne, og sikrer samtidig mere korrekt data.
  • Nul billetgebyrer
    Deltagerne bliver ikke pålagt et billetgebyr ved tilmelding, så du har mulighed for at sikre gennemsigtige priser for dine deltagere.
  • Funktioner til kommunikation med deltagere
  • Invitation via mail
    Inviter dine potentielle deltagere direkte fra NemTilmeld. Du kan nemt oprette invitationer og sende ud til din liste med mulige deltagere, så de nemt kan klikke sig videre til din tilmeldingsside og tilmelde sig (eller melde afbud, hvis de ikke kan komme).
  • Send e-mails til deltagere
    Opret og send e-mails til alle eller udvalgte deltagere på dit arrangement. Planlæg f.eks. en e-mail om parkeringsmuligheder ved konferencecenteret, der automatisk sendes til deltagerne dagen før arrangementet.
  • Send SMS-beskeder til deltagere
    Opret og send SMS-beskeder til alle eller udvalgte deltagere på dit arrangement. Har dine deltagere f.eks. valgt et opsamlingssted ved tilmelding? Send en SMS til alle, der skal samles op i Slagelse om, at bussen kommer en halv time senere (udsendelse af SMS-er kræver tilkøb af SMS-enheder).
  • Planlæg beskeder til deltagere
    Vælg udsendelsestidspunkt for dine invitationer og beskeder til deltagerne, så du kan planlægge din kommunikation i god tid.
  • Brevflet navne
    Brug NemTilmelds brevfletning til at indsætte deltagerens navn i din besked, så der f.eks. kommer til at stå "Hej Flemming" eller "Kære Lene" i toppen af den besked, dine deltagere modtager fra dig. Så kommer dine invitationer til at virke mere personlige.
  • Inviter fra tidligere arrangementer
    Når du sender en invitation ud til dit arrangement, kan du vælge at kopiere en e-mail liste med modtagere ind eller tilføje deltagere fra tidligere arrangementer. Så kan du nemt invitere dine ønskede deltagere på én gang.
  • Invitationspåmindelser
    Send en påmindelse til de inviterede, der endnu ikke har svaret på din invitation. Påmindelsen kan du undlade at sende til de inviterede, der allerede har tilmeldt sig eller sagt nej tak, så du undgår at forstyrre dem unødigt.
  • Del arrangement
    Inviter potentielle deltagere ved at dele et link til dit arrangement - eksempelvis i en annonce eller på jeres hjemmeside. Så gør du potentielle deltagere, du ikke har på din mailliste, opmærksomme på arrangementet.
  • Tilmeldingsbekræftelse
    Tilpas den tilmeldingsbekræftelse, der automatisk sendes til deltagerne, når de har tilmeldt sig dit arrangement. Så er du sikker på, deltagerne automatisk får de relevante informationer på mail.
  • Vedhæft filer i beskeder
    Vedhæft filer i dine beskeder til deltagerne og send f.eks. slides fra underviserens oplæg eller et referat af mødet. Så får du nemt videregivet de relevente filer til deltagerne.
  • Kalenderfil
    Vedhæft en kalenderfil til deltagernes tilmeldingsbekræftelse, som deltagerne kan lægge i deres kalender. Så hjælper du deltagerne med at huske at komme til arrangementet
  • Besked- og invitationsskabeloner
    Gem dine invitationer eller beskeder til deltagere som skabeloner, så du nemt kan hente dem frem på nye arrangementer, og slipper for at oprette dem fra bunden.
  • Kontaktperson for arrangementet
    Vælg selv hvem, der skal stå som kontaktperson på arrangementet, så dine deltagere nemt kan finde en person at henvende sig til, hvis de har spørgsmål til arrangementet.
  • Forudfyld navn og e-mail
    Lad navne og e-mailadresser på de inviterede være forudfyldt, så deltagerne ikke selv skal skrive dem ind, og så det bliver (endnu) nemmere og hurtigere for dine deltagere at tilmelde sig.
  • Deling på Facebook og Kultunaut
    Del dit arrangement på Facebook eller få det vist i kulturguiden "Kultunaut", så det kan søges frem blandt mange andre arrangementer og potentielt blive vist til flere interesserede.
  • Lad deltagerne dele arrangementet
    Lad dine deltagere dele dine arrangementeter på Facebook eller LinkedIn, når de har tilmeldt sig, så deltagerne kan hjælpe med at få dem ud til flere.
  • Funktioner til opkrævning af betaling
  • Billetpriser
    Opret billetter med forskellige priser, så du f.eks. kan skelne mellem en medlemspris og en ikke-medlems pris.
  • Med eller uden moms
    Indstil om prisen på dine billetter og tilvalg skal være med eller uden moms, så deltagernes kvittering eller faktura automatisk kommer til at indeholde en momssats, og så du nemt kan se momsandelen på arrangementets bogføringsbilag.
  • Betaling med kort eller Mobilepay
    Gør det nemt for dine deltagere at betale ved tilmelding. Opkræv betaling med Mobilepay og betalingskort (Dankort, Visa og Mastercard) og få betaling fra dine deltagere med det samme.
  • Betaling med faktura eller EAN
    Gør det nemt for dine deltagere at sende regningen videre til deres arbejdsplads ved at opkræve betaling med faktura eller EAN. Fakturaen genereres og sendes automatisk, ligesom at betalingen automatisk registreres i NemTilmeld, så du slipper for at bruge tid på faktureringen.
  • Refunder deltager
    Refunder en deltagers bestilling med få klik. Pengene refunderes automatisk til det kort, bestilleren har brugt ved betaling, så du ikke skal bruge tid på at lave en overførsel.
  • Send rykkere
    Slå rykkerfunktionen til, så de deltagere, der mangler at få betalt, automatisk får en rykker (eller to eller tre). Så slipper du for at bruge tid på at holde øje med deltagernes betalingsstatus og for at rykke dem for betaling.
  • Udbetal til bankkonto
    Udbetal omsætningen fra dine arrangementer til virksomhedens bankkonto, når arrangementerne er overstået.
  • Egne betalingsmetoder
    Opret din egen betalingsmetode og inkludér f.eks. din virksomheds IBAN SWIFT oplysninger, så udenlandske deltagere kan betale direkte til jeres virksomhedskonto.
  • Indstil valuta
    Indstil selv, hvilken valuta, din NemTilmeld-konto skal være i, så prisen på dine arrangementer kommer til at fremgå i den valuta, dine deltagere foretrækker at betale i.
  • Funktioner vedrørende datasikkerhed
  • ISAE 3000 revisorerklæring
    NemTilmeld har en ISAE 3000 revisorerklæring, der gør det nemt for jer at føre tilsyn med NemTilmeld som databehandler. Du kan betragte den som en blåstempling af, at vi overholder GDPR og den aftalte databehandling, når vi behandler persondata på vegne af dig.
  • Automatisk sletning af personoplysninger
    Persondata på jeres arrangementer slettes automatisk, så du ikke skal huske på at få det slettet. Du indstiller selv, hvor lang tid der skal gå, før persondata slettes på kontoen eller på et specifikt arrangement.
  • Slettefrist for specifikke deltageroplysninger
    Indstil en særlig slettefrist for en specifik deltageroplysning, så du undgår at opbevare oplysningen i længere tid end nødvendigt. Det kan f.eks. være, du indsamler deltagernes fødevareallergier i forbindelse med spisning, og ønsker at slette disse så snart arrangementet er overstået.
  • Samtykke
    Opret et samtykke på en specifik deltageroplysning, som deltagerne skal godkende ved tilmelding, og som de kan tilbagetrække på bagkant. Så bliver det nemmere for dig at overholde lovgivningen om samtykke.
  • Tilmeldingsbetingelser
    Der genereres automatisk et sæt tilmeldingsbetingelser til dit arrangement, som deltagerne skal godkende, når de tilmelder sig. Så får du oplyst deltagerne om det nødvendige i forbindelse med deres tilmelding og sørger samtidig for at overholde din oplysningspligt.
  • Brugeradgange
    Opret individuelle brugeradgange til de kollegaer eller samarbejdspartnere, der skal kunne tilgå jeres arrangementer og deltagerlister. Så kan I nemt være flere om arbejdet med jeres arrangementer, og organisationen kan dokumentere hvem, der har adgang til persondata.
  • Individuelle brugere
    Indstil hvad brugerne skal have adgang til i systemet, så du kan begrænse deres adgang til det mest nødvendige. Vælg f.eks. om de skal kunne oprette og rette i arrangementer, om de skal have adgang til økonomien, eller om de blot skal kunne se hvem, der er tilmeldt arrangementerne.
  • Afdelinger
    Opret afdelinger på kontoen, som brugerne kan gives eller fratages adgang i. Så undgår du at de forskellige afdelinger kan se hinandens arrangementer og deltagere, hvis det alligevel ikke er relevant for dem.
  • Log ind med single sign-on
    Giv jeres brugere adgang til NemTilmeld, når de er logget ind i jeres interne system. Så sikrer du, at det kun er brugere med adgang til jeres interne system, der får adgang til NemTilmeld, og dine brugere slipper for at logge ind flere steder (single sign-on løsningen er et tilkøb).
  • Funktioner, der giver dig overblik
  • Arrangementsoversigt
    Få nemt og hurtigt et overblik over alle dine arrangementer - både aktuelle og tidligere. Filtrér eksempelvis efter arrangementets titel eller hvem, der er ansvarlig for arrangementet og få hurtigt et samlet overblik.
  • Opdaterede deltagerlister
    Dine deltagerlister opdateres automatisk, når en deltager tilmelder sig eller melder afbud til dit arrangement, så du altid har det fulde overblik over dine tilmeldte deltagere.
  • Eksporter som regneark
    Eksporter dine deltagerlister som en excelfil - enten for det enkelte arrangement eller for flere arrangementer, så du får et samlet overblik over alle deltagernes oplysninger.
  • Økonomisk overblik
    Få hurtigt et økonomiske overblik over dit arrangement. Du kan løbende følge med i, hvor mange billetter, der er solgt på arrangementet og hvor stor en omsætning, det har givet, så du altid er opdateret på arrangementets indtjening.
  • Samlet arrangementsoversigt
    Hent en samlet liste med alle eller udvalgte arrangementer, og få et overblik over alt fra, hvor mange deltagere, der har været tilmeldt de enkelte arrangementer til hvor stor en omsætning, de har haft.
  • Print deltagerlister
    Print en deltagerliste med udvalgte deltageroplysninger, så du har de mest relevante informationer om deltagerne ved hånden, og så du kan strege deltagerne af listen, når de dukker op til dit arrangement.
  • Oversigt over tilvalg
    Se og hent en liste med de tilvalg, deltagerne har foretaget. Så kan du nemt få et overblik over hvem, der ønsker at deltage i workshop 2, eller give en liste til køkkenet med de deltagere, der skal have serveret en vegansk menu.
  • Check-in af deltagere
    Brug den online check-in side til nemt at checke deltagerne ind, når de dukker op til dit arrangement. De indcheckede deltagere fjernes automatisk på listen, når I opdaterer den, så I nemt kan være flere om at checke deltagerne ind.
  • Flyt en deltager
    Du kan nemt flytte en deltager fra ét arrangement til et andet, hvis de eksempelvis ønsker at deltage på en anden af de udbudte datoer.
  • E-mail notifikation ved tilmelding
    Vælg om du vil have en e-mail notifikation, når en deltager tilmelder sig eller melder afbud til dit arrangement. Du kan også tilføje andre modtagere af notifikationerne, hvis din chef f.eks. gerne vil følge med i hvem, der kommer.
  • Overordnet statistik
    Se statistik for dine arrangementer og få et indblik i, hvor de besøgende på dine tilmeldingssider overordnet kommer fra og hvor mange af dem, der foretager en tilmelding. Det kan du f.eks. bruge til at blive skarpere på, hvilke kanaler, der fungerer bedst for jer.
  • Avanceret statistik
    Dyk ned i hvilke specifikke annoncer, sociale medier eller undersider på din hjemmeside dine besøgende kommer fra ved at bygge unikke links i NemTilmeld, der hjælper dig med at tracke det. Så kan du blive skarpere på, hvilke kanaler, der skaber mest trafik og flest tilmeldinger for jer.
  • Arrangementsnote
    Lav noter på dine arrangementer til dig selv eller andre, der arbejder med samme arrangement. Skriv f.eks. en note om, at arrangementets beskrivelse mangler en gennemlæsning, før det skal sendes ud, eller at listen med valg af middags-menuer er sendt afsted til køkkenet. Så får du nemmere ved at huske dig selv og dine kollegaer på vigtige dele af arrangementet.
  • Samling af konti i en gruppeløsning (tilkøb)
    Vis arrangementer fra flere forskellige NemTilmeld-konti på én samlet arrangementsoversigt. Saml eksempelvis arrangementer fra jeres kredse eller underafdelinger, der har deres egen NemTilmeld-konto, på hovedkontoens arrangementsoversigt. Så får I ét stort samlet overblik (kræver tilkøb af en gruppeløsning).
  • Få hjælp til NemTilmeld
  • Skriftlige guides
    Søg efter den funktion, du mangler, i vores guideunivers, og find en guide til netop det, du leder efter. Så kan du hurtigt komme videre på egen hånd.
  • Indtroduktionsvideoer
    Se indtroduktionsvideoer, der guider dig igennem de mest gængse funktioner i NemTilmeld, så du nemt og hurtigt kan komme i gang med at bruge NemTilmeld og komme fra A til afsluttet arrangement.
  • Præsentation for deltagere
  • Offentlig arrangementsoversigt
    Vis dine arrangementer på din offentlige arrangementsoversigt, så du giver dine deltagere et samlet overblik over, hvad I tilbyder.
  • Tilmeldingsside
    Opret en tilmeldingsside til dit arrangement, og indsæt f.eks. en beskrivelse af arrangementet, et billede eller et program for dagen, så deltagerne får et godt indblik i arrangementet og får lyst til at tilmelde sig.
  • Logo
    Få dit eget logo på siden, som bliver vist i toppen af tilmeldingssider, mails, navneskilte og fakturaer, og skaber genkendelighed for jeres deltagere.
  • Banner eller baggrundsfarve
    Få indsat et billedebanner i toppen af din side eller vælg en farve, der passer til jeres logo, så jeres tilmeldingssider bliver mere grafiske og spændende at se på.
  • Arrangementskategorier
    Opdel dine arrangementer i kategorier, f.eks. "kurser", "udendørs arrangementer" og "medlemsmøder". Så hjælper du dine deltagere til nemmere at finde frem til et arrangement, der har interesse for dem.
  • Arrangementsserier
    Læg de arrangementer, som minder om hinanden i serier - eksempelvis hvis du har det samme kursus i tre forskellige byer eller på fire forskellige datoer. Så kan dine deltagere nemmere finde det arrangement, der passer dem bedst at deltage i.
  • Navneskilte
    Print navneskilte med dine deltageres oplysninger direkte fra systemet, så du ikke skal bruge tid på at lave dem selv eller sende deltagernes oplysninger videre til en ekstern partner.
  • Billeder på arrangementsoversigt
    Upload et billede på dit arrangement, som bliver vist på din offentlige arrangementsoversigt. Så gør du det nemmere for dine deltagere at finde frem til et relevant arrangement, samtidig med at din side bliver mere spændende at se på.
  • Visning via Google Maps
    Vis dine arrangementers placering på Google Maps, så du hjælper dine deltagere med at se, hvor arrangementerne finder sted og hvordan de kommer derhen.


Vores skønne kunder fortæller om NemTilmeld:

Vil du se, hvordan tilmelding med NemTilmeld kan se ud for jeres deltagere?

Hvad hvis NemTilmeld ikke lever op til mine forventninger?

Hos NemTilmeld leverer vi varen. Derfor får du uden spørgsmål dine penge tilbage, hvis du synes at NemTilmeld er noget pangelværk* til det, du gerne ville bruge tilmeldingssystemet til.

Ønsker du at gøre brug af vores tilfredsheds­garanti, skal du blot skrive eller ringe til os inden for dit første år med NemTilmeld.

Det synes vi giver god mening, så du med ro i maven kan bruge NemTilmeld og opleve de mange fordele på egen hånd uden at bekymre dig, om du har købt den rigtige løsning.

* Når noget ikke virker og er noget værre bras.

...

Har du brug for at snakke med et rigtigt menneske?

Fang vores nordjyske kundehjælpere Mette og Jacob på:

+45 70 40 40 70

support@nemtilmeld.dk

Sælger I også kasketter? Har ingen nogensinde spurgt os om. Få svar på de ofte stillede spørgsmål her:

Med prøven til 0 kr. kan du prøve NemTilmelds fulde løsning til ét arrangement. 

Der er ingen tidsbegrænsning på din prøve, så du har god tid til at prøve de mange tidsbesparende funktioner af.

Ja, du forpligter dig ikke til noget køb, når du prøver NemTilmeld for 0 kr.

Ønsker du at købe adgang til NemTilmeld efter du har brugt din prøve, skal du selv aktivt opgradere til en betalt licens eller kontakte os.

Det sker således ikke automatisk, og du kan derfor prøve NemTilmeld til dit arrangement i fred og ro uden at bekymre dig om at få opsagt din prøve i tide.

Hvis NemTilmeld ikke dur til det, du gerne ville bruge tilmeldingssystemet til, kan du gøre brug af vores tilfredshedsgaranti og få pengene tilbage for den betalte licens.

Det synes vi giver god mening, så du med ro i maven kan bruge NemTilmeld og opleve de mange fordele på egen hånd, uden at bekymre dig om du har købt den rigtige løsning.

Når du er tæt på det antal tilmeldte deltagere, der er med i din pakke, får du automatisk en mail fra os om, at du snart når loftet i din nuværende tilmeldingspakke.

Hvis du opbruger din nuværende tilmeldingspakke, fortsætter NemTilmeld med at tage imod tilmeldinger.

Sidst på måneden ser vi på, om du har brugt mere end du har købt. Har du det, retter vi din tilmeldingspakke, så den dækker det aktuelle forbrug. Tilmeldingspakkerne sælges i styk af 100 tilmeldte deltagere, og vi runder op til næste hele 100.

Du modtager automatisk en faktura på differencen mellem din betalte tilmeldingspakke og din nye tilmeldingspakke, og får også automatisk den indbyggede rabat, der er ved køb af en større tilmeldingspakke.

Eksempel: 
Du har købt en tilmeldingspakke med op til 900 tilmeldinger til 40.900 kr. men er nu nået op på 943 tilmeldinger, og har derfor brug for en pakke med op til 1.000 tilmeldinger.

Din tilmeldingspakke justeres, så den indeholder op til 1.000 tilmeldte deltagere, og du får sendt en faktura på 3.400 kr. for opgraderingen til pakken med 100 ekstra tilmeldte deltagere.

Din valgte tilmeldingspakke indeholder ”op til” et valgt antal tilmeldinger. Når du ikke loftet, får du desværre ikke pengene tilbage for de resterende antal tilmeldinger – på samme måde som ved et mobilabonnement, hvor du har købt op til en bestemt mængde data eller taletid.

Ændrer dit behov sig, kan du altid selv justere i din licens eller kontakte os, så du ved næste fornyelse betaler for en mindre tilmeldingspakke.

Når du er tæt på at have modtaget det beløb, der er med i din betalingspakke, får du automatisk en mail fra os om, at du er tæt på at have brugt den betalingsspakke, der er med i din licens.

Hvis du opbruger din nuværende betalingspakke, fortsætter NemTilmeld med at tage imod betalinger.

Sidst på måneden ser vi på, om du har brugt mere, end du har købt. Har du det, retter vi din betalingspakke, så den dækker dit aktuelle forbrug og sender dig en faktura.

Betalingspakkerne sælges i puljer af 10.000 kr. i modtagne betalinger, og vi runder dig op til næste hele 10.000 kr. 

Eksempel: 
Du har købt en betalingspakke til at tage imod op til 150.000 kr. men har nu modtaget 153.500 kr. og har derfor brug for en betalingspakke til at tage imod op til 160.000 kr.

Din betalingspakke justeres, så den indeholder op til 160.000 kr. i modtagne betalinger, og du får sendt en faktura på 200 kr. for opgraderingen til pakken med 10.000 kr. ekstra i betalinger (svarende til 2% af de 10.000 kr.). 

Hvis du ikke på forhånd ved hvor mange deltagere, der kommer til at tilmelde sig dine arrangementer i løbet af det næste år, kan du med fordel købe en mindre tilmeldingspakke til en start.

Når du når loftet for din valgte tilmeldingspakke, bliver du automatisk rykket op på næste pakke, og får en ekstra opkrævning på prisforskellen mellem de to pakker.

Du kan sagtens nøjes med en tilmeldingspakke med det antal tilmeldinger,  du regner med at få til dit ene arrangement.

Adgangen til NemTilmeld-kontoen har du dog et helt år fra startdatoen på din licens, så du også efter arrangementet kan tilgå dine deltagerlister og se informationer om arrangementet i NemTilmeld.

Du kan oprette alle de arrangementer, du ønsker på kontoen. Om det antal deltagere, der er med i din tilmeldingspakke fordeler sig på 1 eller 100 arrangementer, er helt op til dig.

Prisen for en gratis tilmelding afhænger af, hvor stor en tilmeldingspakke du køber.

Jo større en tilmeldingspakke du køber, des billigere bliver hver tilmelding i gennemsnit.

Det sker helt automatisk, at du bliver rykket op på den næste pakke med 100 ekstra tilmeldte deltagere, når du når loftet i din nuværende pakke.

Vi skelner derfor ikke mellem om du får 2 eller 52 deltagere mere end det antal, der er med i din oprindelige tilmeldingspakke.

Vi sender dig dog en mail, når du er tæt på dit loft, så du har mulighed for at justere maks-antallet til dit arrangement, hvis du ikke ønsker at blive rykket op på næste tilmeldingspakke.

Ja. Jo større en tilmeldingspakke du køber, des billigere bliver prisen per tilmelding.

Der er således allerede en indbygget rabatsats i de tilmeldingspakker, du kan vælge imellem.

En ”tilmeldt deltager” er en deltager, som du har indsamlet deltageroplysninger på.

Eksempel 1: Kirsten tilmelder sig tre forskellige arrangementer. De tre tilmeldinger tæller som tre i regnskabet af tilmeldte deltagere.

Eksempel 2: Inge tilmelder sig selv og to kollegaer til et af dine arrangementer. Du har brug for at få navne og mails på alle tre deltagere, så du kan se hvem, der dukker op til arrangementet, og så du kan kontakte dem hver især omkring arrangementet.
Inge + de to andre tilmeldte deltagere tæller som i alt tre tilmeldte deltagere.

Eksempel 3: Carsten tilmelder sig selv og to af hans venner til et af dine arrangementer. Du har kun brug for at få oplysninger på Carsten, der laver bestillingen, så du kan sende ham en tilmeldingsbekræftelse og checke ham ind, når han dukker op til arrangementet med hans venner.
Carsten + de to tilmeldte venner tæller i alt for én tilmeldt deltager. 

Hvis du får løn i den tid, du arbejder med foreningens arrangementer, kan du desværre ikke benytte dig af NemTilmelds løsning til frivillige foreninger.

Er du fortsat i tvivl om, hvorvidt I kan bruge NemTilmelds sponsorerede løsning, kan du læse mere på denne side.