Sammenlign din nuværende tilmeldings­løsning med NemTilmeld

Dette bør en fornuftig tilmeldingsløsning kunne

Vi har spurgt en række medlemsorganisationer hvilke fordele, der er vigtigst for dem at have i deres tilmeldingsløsning. Svarene har vi samlet til dig.
Sammenlign din nuværende måde at tage imod tilmeldinger på med NemTilmeld ved at vælge den herunder.

NemTilmeld
Mail og regneark
Dine arrangementer er samlet ét sted, så du kan få et samlet overblik over alt fra dine deltagere til arrangementernes omsætning.
Er nemt for dig som bruger at sætte dig ind i, så du og dine kollegaer hurtigt kan komme i gang, uden at skulle bruge oceaner af tid på at lære et nyt system at kende.
Er nemt for dine deltagere at bruge, så I fremstår professionelle og undgår en masse tilmeldings­relaterede spørgsmål.
Opdaterer dine deltagerlister helt automatisk - både når en deltager tilmelder sig eller melder afbud til dit arrangement.
Giver dig mulighed for at invitere deltagere direkte gennem systemet, så du kan sende invitations­påmindelser til den gruppe af inviterede, der ikke har svaret, uden at forstyrre de, der allerede har meldt sig til eller fra.
Gør det muligt for dig at sende og planlægge beskeder til dine tilmeldte deltagere, så du nemt og hurtigt kan kommunikere med alle deltagere eller udvalgte grupper af deltagere på én gang.
Gør det nemt for dig at opkræve betaling fra dine deltagere med både betalingskort, MobilePay, faktura og EAN.
Giver dig personlig og nordjysk support, der sidder klar til at hjælpe dig med stort som småt, så du kan komme hurtigt videre - selvfølgelig helt uden beregning
Kan bruges til mange typer arrangementer - lige fra det lille netværksmøde til den store konference, så du beholder det store forkromede overblik ét sted.
Gør det muligt at finde tidligere arrangementer frem og genbruge invitationer, arrangements­beskrivelser eller hele arrangementer, så du sparer tid, når du skal oprette dit kommende arrangement.
Giver dig mulighed for at oprette tilvalg som workshops eller spisning, og for at gøre det påkrævet for deltagerne at vælge iblandt dem ved tilmelding, så du undgår at bruge tid på at indsamle valgene på bagkant.
Giver dine deltagere mulighed for selv at rette i deres indtastede oplysninger, så de kan tilrette deres ønsker til f.eks. workshops og kosthensyn uden at skulle forbi dig.
Gør det muligt for dine deltagere selv at afmelde deres tilmelding, hvis de bliver forhindret i at deltage, så du slipper for manuelt at skulle håndtere det.
Lader betalingen ske helt automatisk - fakturaer og EAN-fakturaer genereres og sendes automatisk, ligesom du kan sætte automatiske rykkere op, så du undgår at bruge tid på at rykke for manglende betaling.
Giver dig nemt og hurtigt overblik over hvert arrangements økonomi - f.eks. hvem, der har betalt, og hvem, der fortsat mangler at betale.
Opbevarer deltagernes personoplysninger i et sikkert system, og sørger for automatisk sletning af deltagernes oplysninger, så du og din organisation kan overholde GDPR.
Lader dig sætte et loft på antallet af ledige pladser til dit arrangement, så du undgår at overbooke dit arrangement og at skuffe deltagere med beskeden om, at der ikke er plads til dem alligevel.
Din organisation slipper for at bruge tid, penge og ressourcer på at vedligeholde et hjemmebrygget system.
NemTilmeld
Formularer
Dine arrangementer er samlet ét sted, så du kan få et samlet overblik over alt fra dine deltagere til arrangementernes omsætning.
Er nemt for dig som bruger at sætte dig ind i, så du og dine kollegaer hurtigt kan komme i gang, uden at skulle bruge oceaner af tid på at lære et nyt system at kende.
Er nemt for dine deltagere at bruge, så I fremstår professionelle og undgår en masse tilmeldings­relaterede spørgsmål.
Opdaterer dine deltagerlister helt automatisk - både når en deltager tilmelder sig eller melder afbud til dit arrangement.
Giver dig mulighed for at invitere deltagere direkte gennem systemet, så du kan sende invitations­påmindelser til den gruppe af inviterede, der ikke har svaret, uden at forstyrre de, der allerede har meldt sig til eller fra.
Gør det muligt for dig at sende og planlægge beskeder til dine tilmeldte deltagere, så du nemt og hurtigt kan kommunikere med alle deltagere eller udvalgte grupper af deltagere på én gang.
Gør det nemt for dig at opkræve betaling fra dine deltagere med både betalingskort, MobilePay, faktura og EAN.
Giver dig personlig og nordjysk support, der sidder klar til at hjælpe dig med stort som småt, så du kan komme hurtigt videre - selvfølgelig helt uden beregning
Kan bruges til mange typer arrangementer - lige fra det lille netværksmøde til den store konference, så du beholder det store forkromede overblik ét sted.
Gør det muligt at finde tidligere arrangementer frem og genbruge invitationer, arrangements­beskrivelser eller hele arrangementer, så du sparer tid, når du skal oprette dit kommende arrangement.
Giver dig mulighed for at oprette tilvalg som workshops eller spisning, og for at gøre det påkrævet for deltagerne at vælge iblandt dem ved tilmelding, så du undgår at bruge tid på at indsamle valgene på bagkant.
Giver dine deltagere mulighed for selv at rette i deres indtastede oplysninger, så de kan tilrette deres ønsker til f.eks. workshops og kosthensyn uden at skulle forbi dig.
Gør det muligt for dine deltagere selv at afmelde deres tilmelding, hvis de bliver forhindret i at deltage, så du slipper for manuelt at skulle håndtere det.
Lader betalingen ske helt automatisk - fakturaer og EAN-fakturaer genereres og sendes automatisk, ligesom du kan sætte automatiske rykkere op, så du undgår at bruge tid på at rykke for manglende betaling.
Giver dig nemt og hurtigt overblik over hvert arrangements økonomi - f.eks. hvem, der har betalt, og hvem, der fortsat mangler at betale.
Opbevarer deltagernes personoplysninger i et sikkert system, og sørger for automatisk sletning af deltagernes oplysninger, så du og din organisation kan overholde GDPR.
Lader dig sætte et loft på antallet af ledige pladser til dit arrangement, så du undgår at overbooke dit arrangement og at skuffe deltagere med beskeden om, at der ikke er plads til dem alligevel.
Din organisation slipper for at bruge tid, penge og ressourcer på at vedligeholde et hjemmebrygget system.
NemTilmeld
Andet tilmeldingssystem
Dine arrangementer er samlet ét sted, så du kan få et samlet overblik over alt fra dine deltagere til arrangementernes omsætning.
Er nemt for dig som bruger at sætte dig ind i, så du og dine kollegaer hurtigt kan komme i gang, uden at skulle bruge oceaner af tid på at lære et nyt system at kende.
Er nemt for dine deltagere at bruge, så I fremstår professionelle og undgår en masse tilmeldings­relaterede spørgsmål.
Opdaterer dine deltagerlister helt automatisk - både når en deltager tilmelder sig eller melder afbud til dit arrangement.
Giver dig mulighed for at invitere deltagere direkte gennem systemet, så du kan sende invitations­påmindelser til den gruppe af inviterede, der ikke har svaret, uden at forstyrre de, der allerede har meldt sig til eller fra.
Gør det muligt for dig at sende og planlægge beskeder til dine tilmeldte deltagere, så du nemt og hurtigt kan kommunikere med alle deltagere eller udvalgte grupper af deltagere på én gang.
Gør det nemt for dig at opkræve betaling fra dine deltagere med både betalingskort, MobilePay, faktura og EAN.
Giver dig personlig og nordjysk support, der sidder klar til at hjælpe dig med stort som småt, så du kan komme hurtigt videre - selvfølgelig helt uden beregning
Kan bruges til mange typer arrangementer - lige fra det lille netværksmøde til den store konference, så du beholder det store forkromede overblik ét sted.
Gør det muligt at finde tidligere arrangementer frem og genbruge invitationer, arrangements­beskrivelser eller hele arrangementer, så du sparer tid, når du skal oprette dit kommende arrangement.
Giver dig mulighed for at oprette tilvalg som workshops eller spisning, og for at gøre det påkrævet for deltagerne at vælge iblandt dem ved tilmelding, så du undgår at bruge tid på at indsamle valgene på bagkant.
Giver dine deltagere mulighed for selv at rette i deres indtastede oplysninger, så de kan tilrette deres ønsker til f.eks. workshops og kosthensyn uden at skulle forbi dig.
Gør det muligt for dine deltagere selv at afmelde deres tilmelding, hvis de bliver forhindret i at deltage, så du slipper for manuelt at skulle håndtere det.
Lader betalingen ske helt automatisk - fakturaer og EAN-fakturaer genereres og sendes automatisk, ligesom du kan sætte automatiske rykkere op, så du undgår at bruge tid på at rykke for manglende betaling.
Giver dig nemt og hurtigt overblik over hvert arrangements økonomi - f.eks. hvem, der har betalt, og hvem, der fortsat mangler at betale.
Opbevarer deltagernes personoplysninger i et sikkert system, og sørger for automatisk sletning af deltagernes oplysninger, så du og din organisation kan overholde GDPR.
Lader dig sætte et loft på antallet af ledige pladser til dit arrangement, så du undgår at overbooke dit arrangement og at skuffe deltagere med beskeden om, at der ikke er plads til dem alligevel.
Din organisation slipper for at bruge tid, penge og ressourcer på at vedligeholde et hjemmebrygget system.
NemTilmeld
Selvudviklet system
Dine arrangementer er samlet ét sted, så du kan få et samlet overblik over alt fra dine deltagere til arrangementernes omsætning.
Er nemt for dig som bruger at sætte dig ind i, så du og dine kollegaer hurtigt kan komme i gang, uden at skulle bruge oceaner af tid på at lære et nyt system at kende.
Er nemt for dine deltagere at bruge, så I fremstår professionelle og undgår en masse tilmeldings­relaterede spørgsmål.
Opdaterer dine deltagerlister helt automatisk - både når en deltager tilmelder sig eller melder afbud til dit arrangement.
Giver dig mulighed for at invitere deltagere direkte gennem systemet, så du kan sende invitations­påmindelser til den gruppe af inviterede, der ikke har svaret, uden at forstyrre de, der allerede har meldt sig til eller fra.
Gør det muligt for dig at sende og planlægge beskeder til dine tilmeldte deltagere, så du nemt og hurtigt kan kommunikere med alle deltagere eller udvalgte grupper af deltagere på én gang.
Gør det nemt for dig at opkræve betaling fra dine deltagere med både betalingskort, MobilePay, faktura og EAN.
Giver dig personlig og nordjysk support, der sidder klar til at hjælpe dig med stort som småt, så du kan komme hurtigt videre - selvfølgelig helt uden beregning
Kan bruges til mange typer arrangementer - lige fra det lille netværksmøde til den store konference, så du beholder det store forkromede overblik ét sted.
Gør det muligt at finde tidligere arrangementer frem og genbruge invitationer, arrangements­beskrivelser eller hele arrangementer, så du sparer tid, når du skal oprette dit kommende arrangement.
Giver dig mulighed for at oprette tilvalg som workshops eller spisning, og for at gøre det påkrævet for deltagerne at vælge iblandt dem ved tilmelding, så du undgår at bruge tid på at indsamle valgene på bagkant.
Giver dine deltagere mulighed for selv at rette i deres indtastede oplysninger, så de kan tilrette deres ønsker til f.eks. workshops og kosthensyn uden at skulle forbi dig.
Gør det muligt for dine deltagere selv at afmelde deres tilmelding, hvis de bliver forhindret i at deltage, så du slipper for manuelt at skulle håndtere det.
Lader betalingen ske helt automatisk - fakturaer og EAN-fakturaer genereres og sendes automatisk, ligesom du kan sætte automatiske rykkere op, så du undgår at bruge tid på at rykke for manglende betaling.
Giver dig nemt og hurtigt overblik over hvert arrangements økonomi - f.eks. hvem, der har betalt, og hvem, der fortsat mangler at betale.
Opbevarer deltagernes personoplysninger i et sikkert system, og sørger for automatisk sletning af deltagernes oplysninger, så du og din organisation kan overholde GDPR.
Lader dig sætte et loft på antallet af ledige pladser til dit arrangement, så du undgår at overbooke dit arrangement og at skuffe deltagere med beskeden om, at der ikke er plads til dem alligevel.
Din organisation slipper for at bruge tid, penge og ressourcer på at vedligeholde et hjemmebrygget system.
NemTilmeld
Kalender­invitationer
Dine arrangementer er samlet ét sted, så du kan få et samlet overblik over alt fra dine deltagere til arrangementernes omsætning.
Er nemt for dig som bruger at sætte dig ind i, så du og dine kollegaer hurtigt kan komme i gang, uden at skulle bruge oceaner af tid på at lære et nyt system at kende.
Er nemt for dine deltagere at bruge, så I fremstår professionelle og undgår en masse tilmeldings­relaterede spørgsmål.
Opdaterer dine deltagerlister helt automatisk - både når en deltager tilmelder sig eller melder afbud til dit arrangement.
Giver dig mulighed for at invitere deltagere direkte gennem systemet, så du kan sende invitations­påmindelser til den gruppe af inviterede, der ikke har svaret, uden at forstyrre de, der allerede har meldt sig til eller fra.
Gør det muligt for dig at sende og planlægge beskeder til dine tilmeldte deltagere, så du nemt og hurtigt kan kommunikere med alle deltagere eller udvalgte grupper af deltagere på én gang.
Gør det nemt for dig at opkræve betaling fra dine deltagere med både betalingskort, MobilePay, faktura og EAN.
Giver dig personlig og nordjysk support, der sidder klar til at hjælpe dig med stort som småt, så du kan komme hurtigt videre - selvfølgelig helt uden beregning
Kan bruges til mange typer arrangementer - lige fra det lille netværksmøde til den store konference, så du beholder det store forkromede overblik ét sted.
Gør det muligt at finde tidligere arrangementer frem og genbruge invitationer, arrangements­beskrivelser eller hele arrangementer, så du sparer tid, når du skal oprette dit kommende arrangement.
Giver dig mulighed for at oprette tilvalg som workshops eller spisning, og for at gøre det påkrævet for deltagerne at vælge iblandt dem ved tilmelding, så du undgår at bruge tid på at indsamle valgene på bagkant.
Giver dine deltagere mulighed for selv at rette i deres indtastede oplysninger, så de kan tilrette deres ønsker til f.eks. workshops og kosthensyn uden at skulle forbi dig.
Gør det muligt for dine deltagere selv at afmelde deres tilmelding, hvis de bliver forhindret i at deltage, så du slipper for manuelt at skulle håndtere det.
Lader betalingen ske helt automatisk - fakturaer og EAN-fakturaer genereres og sendes automatisk, ligesom du kan sætte automatiske rykkere op, så du undgår at bruge tid på at rykke for manglende betaling.
Giver dig nemt og hurtigt overblik over hvert arrangements økonomi - f.eks. hvem, der har betalt, og hvem, der fortsat mangler at betale.
Opbevarer deltagernes personoplysninger i et sikkert system, og sørger for automatisk sletning af deltagernes oplysninger, så du og din organisation kan overholde GDPR.
Lader dig sætte et loft på antallet af ledige pladser til dit arrangement, så du undgår at overbooke dit arrangement og at skuffe deltagere med beskeden om, at der ikke er plads til dem alligevel.
Din organisation slipper for at bruge tid, penge og ressourcer på at vedligeholde et hjemmebrygget system.
NemTilmeld
Billetsystem
Dine arrangementer er samlet ét sted, så du kan få et samlet overblik over alt fra dine deltagere til arrangementernes omsætning.
Er nemt for dig som bruger at sætte dig ind i, så du og dine kollegaer hurtigt kan komme i gang, uden at skulle bruge oceaner af tid på at lære et nyt system at kende.
Er nemt for dine deltagere at bruge, så I fremstår professionelle og undgår en masse tilmeldings­relaterede spørgsmål.
Opdaterer dine deltagerlister helt automatisk - både når en deltager tilmelder sig eller melder afbud til dit arrangement.
Giver dig mulighed for at invitere deltagere direkte gennem systemet, så du kan sende invitations­påmindelser til den gruppe af inviterede, der ikke har svaret, uden at forstyrre de, der allerede har meldt sig til eller fra.
Gør det muligt for dig at sende og planlægge beskeder til dine tilmeldte deltagere, så du nemt og hurtigt kan kommunikere med alle deltagere eller udvalgte grupper af deltagere på én gang.
Gør det nemt for dig at opkræve betaling fra dine deltagere med både betalingskort, MobilePay, faktura og EAN.
Giver dig personlig og nordjysk support, der sidder klar til at hjælpe dig med stort som småt, så du kan komme hurtigt videre - selvfølgelig helt uden beregning
Kan bruges til mange typer arrangementer - lige fra det lille netværksmøde til den store konference, så du beholder det store forkromede overblik ét sted.
Gør det muligt at finde tidligere arrangementer frem og genbruge invitationer, arrangements­beskrivelser eller hele arrangementer, så du sparer tid, når du skal oprette dit kommende arrangement.
Giver dig mulighed for at oprette tilvalg som workshops eller spisning, og for at gøre det påkrævet for deltagerne at vælge iblandt dem ved tilmelding, så du undgår at bruge tid på at indsamle valgene på bagkant.
Giver dine deltagere mulighed for selv at rette i deres indtastede oplysninger, så de kan tilrette deres ønsker til f.eks. workshops og kosthensyn uden at skulle forbi dig.
Gør det muligt for dine deltagere selv at afmelde deres tilmelding, hvis de bliver forhindret i at deltage, så du slipper for manuelt at skulle håndtere det.
Lader betalingen ske helt automatisk - fakturaer og EAN-fakturaer genereres og sendes automatisk, ligesom du kan sætte automatiske rykkere op, så du undgår at bruge tid på at rykke for manglende betaling.
Giver dig nemt og hurtigt overblik over hvert arrangements økonomi - f.eks. hvem, der har betalt, og hvem, der fortsat mangler at betale.
Opbevarer deltagernes personoplysninger i et sikkert system, og sørger for automatisk sletning af deltagernes oplysninger, så du og din organisation kan overholde GDPR.
Lader dig sætte et loft på antallet af ledige pladser til dit arrangement, så du undgår at overbooke dit arrangement og at skuffe deltagere med beskeden om, at der ikke er plads til dem alligevel.
Din organisation slipper for at bruge tid, penge og ressourcer på at vedligeholde et hjemmebrygget system.


Vores skønne kunder fortæller om NemTilmeld:



Dit næste skridt: Prøv NemTilmeld for 0 kr.

Vi vil så gerne give dig mulighed for at opleve de mange fordele ved NemTilmeld på egen hånd, uden at du føler dig forpligtet til at købe noget.

Derfor tilbyder vi dig at prøve NemTilmeld til et valgfrit arrangement for 0 kr.
Betragt det som en smagsprøve - ikke en af de små pølseskiver med en bette pind i, men hele hotdog'en med diverse dip og variationer af løg. Så kan du nemlig både smage og mærke efter, om du bliver mæt.

Med andre ord: Med prøven til 0 kr. kan du prøve den fulde løsning til ét arrangement og finde ud af, om NemTilmeld er den rigtige måde at tage imod tilmeldinger på for dig.

Prøv det for 0 kr.

 0,-