NemTilmeld
Mail og regneark
Dine arrangementer er samlet ét sted, så du kan få et samlet overblik over alt fra dine deltagere til arrangementernes omsætning.
Er nemt for dig som bruger at sætte dig ind i, så du og dine kollegaer hurtigt kan komme i gang, uden at skulle bruge oceaner af tid på at lære et nyt system at kende.
Er nemt for dine deltagere at bruge, så I fremstår professionelle og undgår en masse tilmeldingsrelaterede spørgsmål.
Opdaterer dine deltagerlister helt automatisk - både når en deltager tilmelder sig eller melder afbud til dit arrangement.
Giver dig mulighed for at invitere deltagere direkte gennem systemet, så du kan sende invitationspåmindelser til den gruppe af inviterede, der ikke har svaret, uden at forstyrre de, der allerede har meldt sig til eller fra.
Gør det muligt for dig at sende og planlægge beskeder til dine tilmeldte deltagere, så du nemt og hurtigt kan kommunikere med alle deltagere eller udvalgte grupper af deltagere på én gang.
Gør det nemt for dig at opkræve betaling fra dine deltagere med både betalingskort, MobilePay, faktura og EAN.
Giver dig personlig og nordjysk support, der sidder klar til at hjælpe dig med stort som småt, så du kan komme hurtigt videre - selvfølgelig helt uden beregning
Kan bruges til mange typer arrangementer - lige fra det lille netværksmøde til den store konference, så du beholder det store forkromede overblik ét sted.
Gør det muligt at finde tidligere arrangementer frem og genbruge invitationer, arrangementsbeskrivelser eller hele arrangementer, så du sparer tid, når du skal oprette dit kommende arrangement.
Giver dig mulighed for at oprette tilvalg som workshops eller spisning, og for at gøre det påkrævet for deltagerne at vælge iblandt dem ved tilmelding, så du undgår at bruge tid på at indsamle valgene på bagkant.
Giver dine deltagere mulighed for selv at rette i deres indtastede oplysninger, så de kan tilrette deres ønsker til f.eks. workshops og kosthensyn uden at skulle forbi dig.
Gør det muligt for dine deltagere selv at afmelde deres tilmelding, hvis de bliver forhindret i at deltage, så du slipper for manuelt at skulle håndtere det.
Lader betalingen ske helt automatisk - fakturaer og EAN-fakturaer genereres og sendes automatisk, ligesom du kan sætte automatiske rykkere op, så du undgår at bruge tid på at rykke for manglende betaling.
Giver dig nemt og hurtigt overblik over hvert arrangements økonomi - f.eks. hvem, der har betalt, og hvem, der fortsat mangler at betale.
Opbevarer deltagernes personoplysninger i et sikkert system, og sørger for automatisk sletning af deltagernes oplysninger, så du og din organisation kan overholde GDPR.
Lader dig sætte et loft på antallet af ledige pladser til dit arrangement, så du undgår at overbooke dit arrangement og at skuffe deltagere med beskeden om, at der ikke er plads til dem alligevel.
Din organisation slipper for at bruge tid, penge og ressourcer på at vedligeholde et hjemmebrygget system.