Sponsorat

Vi giver en hånd til dig, der er frivillig

Med en sponsoraftale hos NemTilmeld får du og dine frivillige kollegaer adgang til at bruge NemTilmelds tilmeldingssystem til alle jeres gratis arrangementer for 0 kr.

Ønsker du at opkræve betalinger gennem NemTilmeld, betaler du 2% + moms til NemTilmeld af den omsætning, du udbetaler. Opkræver du betaling med betalingskort eller MobilePay, vil der også være et mindre transaktionsgebyr til indløseren, som er det firma, der er godkendt til at hæve penge fra betalingskort.

Vi giver sponsorater til:

  • Foreninger
  • Klubber
  • Non-profit organisationer
  • Fællesskaber

... som kun bruger frivillig arbejdskraft, og hvor de frivillige udfører arbejdet med deres arrangementer i deres fritid.

Du får mulighed for at oprette alle de arrangementer, du har brug for - både med og uden betaling. Og med NemTilmeld til at håndtere mange af dine administrative opgaver får du mere tid til alle de andre opgaver, der får foreningshjulene til at dreje.

Opret sponsorat

Hvem kan få en sponsoreret konto?

Sportsforeninger og -klubber

(Som kun bruger frivillig arbejdskraft)
Arrangér f.eks. klubture, turneringer, fester, spisning og foredrag.

Non-profit foreninger og organisationer

(Som kun bruger frivillig arbejdskraft)
Afhold f.eks. fester, møder, foredrag og kurser.

Festudvalg og andre fællesskaber

(Som kun bruger frivillig arbejdskraft)
Arrangér f.eks. fællesspisning, fester, fælles ture og rejser.

Private

(Uden kommercielle formål)
Arrangér f.eks. større familiefester med og uden betaling eller fællesspisning.

Skal du bruge NemTilmeld i din lønnede arbejdstid, eller er det i din arbejdsgivers interesse, at du administrerer jeres arrangementer? Det kunne f.eks. være, at du er med i en personaleforening, eller at du er en del af et medicinsk selskab. Så kan du i stedet bruge vores løsning NemTilmeld til brug i dit arbejde.

Bemærk: NemTilmeld forbeholder sig retten til at foretage en konkret vurdering i hvert enkelt tilfælde samt midlertidigt at tilbageholde evt. økonomiske midler, såfremt arrangementet vurderes til at stride imod retningslinjerne for en sponsoreret konto.

Du får adgang til en lang række funktioner

Funktioner, der omhandler tilmelding
NemTilmeld til frivillige foreninger

Automatisk deltagerregistrering

Deltagerne vælger selv de ønskede billetter og udfylder deres oplysninger ved tilmelding, så du slipper for at bruge tid på at notere deres valg og oplysninger, og ikke glemmer et navn eller en vigtig oplysning i farten.

Basisoplysninger om arrangementet

Indstil arrangementets start- og sluttidspunkt, sted og en frist for tilmelding, så det er tydeligt for deltagerne, hvor og hvornår arrangementet finder sted, og så systemet automatisk kan lukke for tilmeldingen, når tilmeldingsfristen er nået.

Vælg selv deltageroplysninger

Vælg selv hvilke deltageroplysninger, dine deltagere skal udfylde når de tilmelder sig, og om de f.eks. skal være påkrævede at udfylde. Så er du sikker på at få indsamlet alle relevante oplysninger fra dine deltagere (i første hug).

Opret egne deltageroplysninger

Opret dine egne deltageroplysninger på arrangementet. Lav f.eks. et fritekstfelt, en rullemenu med afdelinger eller et afkrydsningsfelt til at bekræfte deres medlemskab. Så får du indsamlet præcis de oplysninger, du har brug for fra deltagerne.

Begræns billetantal

Sæt et loft på, hvor mange billetter du har, så du undgår at overbooke dit arrangement. Systemet lukker automatisk ned for tilmeldingen, når loftet er nået, så dine deltagere ikke får tilmeldt sig forgæves (og du slipper for at skulle skuffe dem med, at der ikke er plads til dem alligevel).

Billettyper

Opret forskellige billettyper på dit arrangement, så du f.eks. kan skelne mellem medlemmer og ikke-medlemmer blandt dem, der tilmelder sig.

Hemmelige billetter

Brug hemmelige billetter til at give en særlig pris eller mulighed for særlige tilvalg til en bestemt gruppe deltagere - f.eks. en gruppe sponsorer eller frivillige. Så kan de tilmelde sig selv som alle andre, uden du skal håndtere deres tilmeldinger manuelt.

Tilvalg med eller uden pris

Opret tilvalg på dit arrangement såsom valg af workshop eller tilkøb af overnatning, som deltagerne skal vælge imellem og evt. betale for ved tilmelding. Så undgår du at bruge tid på at notere deres valg og opkræve betaling.
  • Funktioner, der omhandler tilmelding
  • Automatisk deltagerregistrering
    Deltagerne vælger selv de ønskede billetter og udfylder deres oplysninger ved tilmelding, så du slipper for at bruge tid på at notere deres valg og oplysninger, og ikke glemmer et navn eller en vigtig oplysning i farten.
  • Basisoplysninger om arrangementet
    Indstil arrangementets start- og sluttidspunkt, sted og en frist for tilmelding, så det er tydeligt for deltagerne, hvor og hvornår arrangementet finder sted, og så systemet automatisk kan lukke for tilmeldingen, når tilmeldingsfristen er nået.
  • Vælg selv deltageroplysninger
    Vælg selv hvilke deltageroplysninger, dine deltagere skal udfylde når de tilmelder sig, og om de f.eks. skal være påkrævede at udfylde. Så er du sikker på at få indsamlet alle relevante oplysninger fra dine deltagere (i første hug).
  • Opret egne deltageroplysninger
    Opret dine egne deltageroplysninger på arrangementet. Lav f.eks. et fritekstfelt, en rullemenu med afdelinger eller et afkrydsningsfelt til at bekræfte deres medlemskab. Så får du indsamlet præcis de oplysninger, du har brug for fra deltagerne.
  • Begræns billetantal
    Sæt et loft på, hvor mange billetter du har, så du undgår at overbooke dit arrangement. Systemet lukker automatisk ned for tilmeldingen, når loftet er nået, så dine deltagere ikke får tilmeldt sig forgæves (og du slipper for at skulle skuffe dem med, at der ikke er plads til dem alligevel).
  • Billettyper
    Opret forskellige billettyper på dit arrangement, så du f.eks. kan skelne mellem medlemmer og ikke-medlemmer blandt dem, der tilmelder sig.
  • Hemmelige billetter
    Brug hemmelige billetter til at give en særlig pris eller mulighed for særlige tilvalg til en bestemt gruppe deltagere - f.eks. en gruppe sponsorer eller frivillige. Så kan de tilmelde sig selv som alle andre, uden du skal håndtere deres tilmeldinger manuelt.
  • Tilvalg med eller uden pris
    Opret tilvalg på dit arrangement såsom valg af workshop eller tilkøb af overnatning, som deltagerne skal vælge imellem og evt. betale for ved tilmelding. Så undgår du at bruge tid på at notere deres valg og opkræve betaling.
  • Funktioner til kommunikation med deltagere
  • Invitation via mail
    Inviter dine potentielle deltagere direkte fra NemTilmeld. Du kan nemt oprette invitationer og sende ud til din liste med mulige deltagere, så de nemt kan klikke sig videre til din tilmeldingsside og tilmelde sig (eller melde afbud, hvis de ikke kan komme).
  • Send e-mails til deltagere
    Opret og send e-mails til alle eller udvalgte deltagere på dit arrangement. Planlæg f.eks. en e-mail om parkeringsmuligheder ved konferencecenteret, der automatisk sendes til deltagerne dagen før arrangementet.
  • Send SMS-beskeder til deltagere
    Opret og send SMS-beskeder til alle eller udvalgte deltagere på dit arrangement. Har dine deltagere f.eks. valgt et opsamlingssted ved tilmelding? Send en SMS til alle, der skal samles op i Slagelse om, at bussen kommer en halv time senere (udsendelse af SMS-er kræver tilkøb af SMS-enheder).
  • Planlæg beskeder til deltagere
    Vælg udsendelsestidspunkt for dine invitationer og beskeder til deltagerne, så du kan planlægge din kommunikation i god tid.
  • Brevflet navne
    Brug NemTilmelds brevfletning til at indsætte deltagerens navn i din besked, så der f.eks. kommer til at stå "Hej Flemming" eller "Kære Lene" i toppen af den besked, dine deltagere modtager fra dig. Så kommer dine invitationer til at virke mere personlige.
  • Inviter fra tidligere arrangementer
    Når du sender en invitation ud til dit arrangement, kan du vælge at kopiere en e-mail liste med modtagere ind eller tilføje deltagere fra tidligere arrangementer. Så kan du nemt invitere dine ønskede deltagere på én gang.
  • Invitationspåmindelser
    Send en påmindelse til de inviterede, der endnu ikke har svaret på din invitation. Påmindelsen kan du undlade at sende til de inviterede, der allerede har tilmeldt sig eller sagt nej tak, så du undgår at forstyrre dem unødigt.
  • Del arrangement
    Inviter potentielle deltagere ved at dele et link til dit arrangement - eksempelvis i en annonce eller på jeres hjemmeside. Så gør du potentielle deltagere, du ikke har på din mailliste, opmærksomme på arrangementet.
  • Tilmeldingsbekræftelse
    Tilpas den tilmeldingsbekræftelse, der automatisk sendes til deltagerne, når de har tilmeldt sig dit arrangement. Så er du sikker på, deltagerne automatisk får de relevante informationer på mail.
  • Vedhæft filer i beskeder
    Vedhæft filer i dine beskeder til deltagerne og send f.eks. slides fra underviserens oplæg eller et referat af mødet. Så får du nemt videregivet de relevente filer til deltagerne.
  • Kalenderfil
    Vedhæft en kalenderfil til deltagernes tilmeldingsbekræftelse, som deltagerne kan lægge i deres kalender. Så hjælper du deltagerne med at huske at komme til arrangementet
  • Besked- og invitationsskabeloner
    Gem dine invitationer eller beskeder til deltagere som skabeloner, så du nemt kan hente dem frem på nye arrangementer, og slipper for at oprette dem fra bunden.
  • Kontaktperson for arrangementet
    Vælg selv hvem, der skal stå som kontaktperson på arrangementet, så dine deltagere nemt kan finde en person at henvende sig til, hvis de har spørgsmål til arrangementet.
  • Forudfyld navn og e-mail
    Lad navne og e-mailadresser på de inviterede være forudfyldt, så deltagerne ikke selv skal skrive dem ind, og så det bliver (endnu) nemmere og hurtigere for dine deltagere at tilmelde sig.
  • Deling på Facebook og Kultunaut
    Del dit arrangement på Facebook eller få det vist i kulturguiden "Kultunaut", så det kan søges frem blandt mange andre arrangementer og potentielt blive vist til flere interesserede.
  • Lad deltagerne dele arrangementet
    Lad dine deltagere dele dine arrangementeter på Facebook eller LinkedIn, når de har tilmeldt sig, så deltagerne kan hjælpe med at få dem ud til flere.
  • PDF-billet (tilkøb)
    Vælg om de tilmeldte skal have tilsendt en PDF-billet, som de kan vise i stedet for deres tilmeldingsbekræftelse, når de dukker op til arrangementet (kræver tilkøb). Indscanning er ikke inkluderet.
  • Funktioner til opkrævning af betaling
  • Billetpriser
    Opret billetter med forskellige priser, så du f.eks. kan skelne mellem en medlemspris og en ikke-medlems pris.
  • Med eller uden moms
    Indstil om prisen på dine billetter og tilvalg skal være med eller uden moms, så deltagernes kvittering eller faktura automatisk kommer til at indeholde en momssats, og så du nemt kan se momsandelen på arrangementets bogføringsbilag.
  • Betaling med kort eller Mobilepay
    Gør det nemt for dine deltagere at betale ved tilmelding. Opkræv betaling med Mobilepay og betalingskort (Dankort, Visa og Mastercard) og få betaling fra dine deltagere med det samme.
  • Betaling med faktura eller EAN
    Gør det nemt for dine deltagere at sende regningen videre til deres arbejdsplads ved at opkræve betaling med faktura eller EAN. Fakturaen genereres og sendes automatisk, ligesom at betalingen automatisk registreres i NemTilmeld, så du slipper for at bruge tid på faktureringen.
  • Refunder deltager
    Refunder en deltagers bestilling med få klik. Pengene refunderes automatisk til det kort, bestilleren har brugt ved betaling, så du ikke skal bruge tid på at lave en overførsel.
  • Send rykkere
    Slå rykkerfunktionen til, så de deltagere, der mangler at få betalt, automatisk får en rykker (eller to eller tre). Så slipper du for at bruge tid på at holde øje med deltagernes betalingsstatus og for at rykke dem for betaling.
  • Udbetal til bankkonto
    Udbetal omsætningen fra dine arrangementer til virksomhedens bankkonto, når arrangementerne er overstået.
  • Egne betalingsmetoder
    Opret din egen betalingsmetode og inkludér f.eks. din virksomheds IBAN SWIFT oplysninger, så udenlandske deltagere kan betale direkte til jeres virksomhedskonto.
  • Indstil valuta
    Indstil selv, hvilken valuta, din NemTilmeld-konto skal være i, så prisen på dine arrangementer kommer til at fremgå i den valuta, dine deltagere foretrækker at betale i.
  • Gavekort (tilkøb)
    Gør det muligt for dine besøgende at købe et gavekort, som senere kan bruges som betaling på et af dine arrangementer (kræver tilkøb af gavekort).
  • Funktioner vedrørende datasikkerhed
  • ISAE 3000 revisorerklæring
    NemTilmeld har en ISAE 3000 revisorerklæring, der gør det nemt for jer at føre tilsyn med NemTilmeld som databehandler. Du kan betragte den som en blåstempling af, at vi overholder GDPR og den aftalte databehandling, når vi behandler persondata på vegne af dig.
  • Automatisk sletning af personoplysninger
    Persondata på jeres arrangementer slettes automatisk, så du ikke skal huske på at få det slettet. Du indstiller selv, hvor lang tid der skal gå, før persondata slettes på kontoen eller på et specifikt arrangement.
  • Slettefrist for specifikke deltageroplysninger
    Indstil en særlig slettefrist for en specifik deltageroplysning, så du undgår at opbevare oplysningen i længere tid end nødvendigt. Det kan f.eks. være, du indsamler deltagernes fødevareallergier i forbindelse med spisning, og ønsker at slette disse så snart arrangementet er overstået.
  • Samtykke
    Opret et samtykke på en specifik deltageroplysning, som deltagerne skal godkende ved tilmelding, og som de kan tilbagetrække på bagkant. Så bliver det nemmere for dig at overholde lovgivningen om samtykke.
  • Tilmeldingsbetingelser
    Der genereres automatisk et sæt tilmeldingsbetingelser til dit arrangement, som deltagerne skal godkende, når de tilmelder sig. Så får du oplyst deltagerne om det nødvendige i forbindelse med deres tilmelding og sørger samtidig for at overholde din oplysningspligt.
  • Brugeradgange
    Opret individuelle brugeradgange til de kollegaer eller samarbejdspartnere, der skal kunne tilgå jeres arrangementer og deltagerlister. Så kan I nemt være flere om arbejdet med jeres arrangementer, og organisationen kan dokumentere hvem, der har adgang til persondata.
  • Individuelle brugere
    Indstil hvad brugerne skal have adgang til i systemet, så du kan begrænse deres adgang til det mest nødvendige. Vælg f.eks. om de skal kunne oprette og rette i arrangementer, om de skal have adgang til økonomien, eller om de blot skal kunne se hvem, der er tilmeldt arrangementerne.
  • Afdelinger
    Opret afdelinger på kontoen, som brugerne kan gives eller fratages adgang i. Så undgår du at de forskellige afdelinger kan se hinandens arrangementer og deltagere, hvis det alligevel ikke er relevant for dem.
  • Log ind med single sign-on
    Giv jeres brugere adgang til NemTilmeld, når de er logget ind i jeres interne system. Så sikrer du, at det kun er brugere med adgang til jeres interne system, der får adgang til NemTilmeld, og dine brugere slipper for at logge ind flere steder (single sign-on løsningen er et tilkøb).
  • Funktioner, der giver dig overblik
  • Arrangementsoversigt
    Få nemt og hurtigt et overblik over alle dine arrangementer - både aktuelle og tidligere. Filtrér eksempelvis efter arrangementets titel eller hvem, der er ansvarlig for arrangementet og få hurtigt et samlet overblik.
  • Opdaterede deltagerlister
    Dine deltagerlister opdateres automatisk, når en deltager tilmelder sig eller melder afbud til dit arrangement, så du altid har det fulde overblik over dine tilmeldte deltagere.
  • Eksporter som regneark
    Eksporter dine deltagerlister som en excelfil - enten for det enkelte arrangement eller for flere arrangementer, så du får et samlet overblik over alle deltagernes oplysninger.
  • Økonomisk overblik
    Få hurtigt et økonomiske overblik over dit arrangement. Du kan løbende følge med i, hvor mange billetter, der er solgt på arrangementet og hvor stor en omsætning, det har givet, så du altid er opdateret på arrangementets indtjening.
  • Samlet arrangementsoversigt
    Hent en samlet liste med alle eller udvalgte arrangementer, og få et overblik over alt fra, hvor mange deltagere, der har været tilmeldt de enkelte arrangementer til hvor stor en omsætning, de har haft.
  • Print deltagerlister
    Print en deltagerliste med udvalgte deltageroplysninger, så du har de mest relevante informationer om deltagerne ved hånden, og så du kan strege deltagerne af listen, når de dukker op til dit arrangement.
  • Oversigt over tilvalg
    Se og hent en liste med de tilvalg, deltagerne har foretaget. Så kan du nemt få et overblik over hvem, der ønsker at deltage i workshop 2, eller give en liste til køkkenet med de deltagere, der skal have serveret en vegansk menu.
  • Check-in af deltagere
    Brug den online check-in side til nemt at checke deltagerne ind, når de dukker op til dit arrangement. De indcheckede deltagere fjernes automatisk på listen, når I opdaterer den, så I nemt kan være flere om at checke deltagerne ind.
  • Flyt en deltager
    Du kan nemt flytte en deltager fra ét arrangement til et andet, hvis de eksempelvis ønsker at deltage på en anden af de udbudte datoer.
  • E-mail notifikation ved tilmelding
    Vælg om du vil have en e-mail notifikation, når en deltager tilmelder sig eller melder afbud til dit arrangement. Du kan også tilføje andre modtagere af notifikationerne, hvis din chef f.eks. gerne vil følge med i hvem, der kommer.
  • Overordnet statistik
    Se statistik for dine arrangementer og få et indblik i, hvor de besøgende på dine tilmeldingssider overordnet kommer fra og hvor mange af dem, der foretager en tilmelding. Det kan du f.eks. bruge til at blive skarpere på, hvilke kanaler, der fungerer bedst for jer.
  • Avanceret statistik
    Dyk ned i hvilke specifikke annoncer, sociale medier eller undersider på din hjemmeside dine besøgende kommer fra ved at bygge unikke links i NemTilmeld, der hjælper dig med at tracke det. Så kan du blive skarpere på, hvilke kanaler, der skaber mest trafik og flest tilmeldinger for jer.
  • Arrangementsnote
    Lav noter på dine arrangementer til dig selv eller andre, der arbejder med samme arrangement. Skriv f.eks. en note om, at arrangementets beskrivelse mangler en gennemlæsning, før det skal sendes ud, eller at listen med valg af middags-menuer er sendt afsted til køkkenet. Så får du nemmere ved at huske dig selv og dine kollegaer på vigtige dele af arrangementet.
  • Samling af konti i en gruppeløsning (tilkøb)
    Vis arrangementer fra flere forskellige NemTilmeld-konti på én samlet arrangementsoversigt. Saml eksempelvis arrangementer fra jeres kredse eller underafdelinger, der har deres egen NemTilmeld-konto, på hovedkontoens arrangementsoversigt. Så får I ét stort samlet overblik (kræver tilkøb af en gruppeløsning).
  • Få hjælp til NemTilmeld
  • Fri support
    Få fri nordjysk support alle hverdage fra 9-16. Har du brug for hjælp til at finde en specifik funktion, eller skal vi tage en snak om den mest optimale opsætning af dit arrangement? Vores kundehjælpere sidder klar til at hjælpe dig, så du altid kan komme videre.
  • Skriftlige guides
    Søg efter den funktion, du mangler, i vores guideunivers, og find en guide til netop det, du leder efter. Så kan du hurtigt komme videre på egen hånd.
  • Indtroduktionsvideoer
    Se indtroduktionsvideoer, der guider dig igennem de mest gængse funktioner i NemTilmeld, så du nemt og hurtigt kan komme i gang med at bruge NemTilmeld og komme fra A til afsluttet arrangement.
  • Præsentation for deltagere
  • Offentlig arrangementsoversigt
    Vis dine arrangementer på din offentlige arrangementsoversigt, så du giver dine deltagere et samlet overblik over, hvad I tilbyder.
  • Tilmeldingsside
    Opret en tilmeldingsside til dit arrangement, og indsæt f.eks. en beskrivelse af arrangementet, et billede eller et program for dagen, så deltagerne får et godt indblik i arrangementet og får lyst til at tilmelde sig.
  • Logo
    Få dit eget logo på siden, som bliver vist i toppen af tilmeldingssider, mails, navneskilte og fakturaer, og skaber genkendelighed for jeres deltagere.
  • Banner eller baggrundsfarve
    Få indsat et billedebanner i toppen af din side eller vælg en farve, der passer til jeres logo, så jeres tilmeldingssider bliver mere grafiske og spændende at se på.
  • Arrangementskategorier
    Opdel dine arrangementer i kategorier, f.eks. "kurser", "udendørs arrangementer" og "medlemsmøder". Så hjælper du dine deltagere til nemmere at finde frem til et arrangement, der har interesse for dem.
  • Arrangementsserier
    Læg de arrangementer, som minder om hinanden i serier - eksempelvis hvis du har det samme kursus i tre forskellige byer eller på fire forskellige datoer. Så kan dine deltagere nemmere finde det arrangement, der passer dem bedst at deltage i.
  • Navneskilte
    Print navneskilte med dine deltageres oplysninger direkte fra systemet, så du ikke skal bruge tid på at lave dem selv eller sende deltagernes oplysninger videre til en ekstern partner.
  • Billeder på arrangementsoversigt
    Upload et billede på dit arrangement, som bliver vist på din offentlige arrangementsoversigt. Så gør du det nemmere for dine deltagere at finde frem til et relevant arrangement, samtidig med at din side bliver mere spændende at se på.
  • Integration med iframe
    Få vist en kopi af jeres offentlige arrangementsoversigt på jeres egen hjemmeside via NemTilmelds iframe-løsning. Med iframen tilføjes dine arrangementer automatisk på jeres egen hjemmeside, når du opretter dem i NemTilmeld, så du slipper for at skulle oprette og rette i dem flere steder (iframe-løsningen er et tilkøb).
  • Integration med XML-feed
    Få vist jeres offentlige arrangementer på jeres egen hjemmeside via NemTilmelds XML-feed. Modsat iFrame-løsningen kræver en integration af XML-feedet, at I selv eller en ekstern leverandør koder en visning af feedet på jeres hjemmeside.
  • Integration med API
    Brug NemTilmelds API til at trække data om arrangementer eller deltagere med over i et andet system. Hent f.eks. automatisk oplysninger om de tilmeldte deltagere, eller brug API'et til at vise informationer om dine arrangementer på jeres egen hjemmeside (brug af API'et er et tilkøb).
  • Visning via Google Maps
    Vis dine arrangementers placering på Google Maps, så du hjælper dine deltagere med at se, hvor arrangementerne finder sted og hvordan de kommer derhen.
  • Funktioner, der omhandler tilmelding
  • Automatisk deltagerregistrering
    Deltagerne vælger selv de ønskede billetter og udfylder deres oplysninger ved tilmelding, så du slipper for at bruge tid på at notere deres valg og oplysninger, og ikke glemmer et navn eller en vigtig oplysning i farten.
  • Basisoplysninger om arrangementet
    Indstil arrangementets start- og sluttidspunkt, sted og en frist for tilmelding, så det er tydeligt for deltagerne, hvor og hvornår arrangementet finder sted, og så systemet automatisk kan lukke for tilmeldingen, når tilmeldingsfristen er nået.
  • Vælg selv deltageroplysninger
    Vælg selv hvilke deltageroplysninger, dine deltagere skal udfylde når de tilmelder sig, og om de f.eks. skal være påkrævede at udfylde. Så er du sikker på at få indsamlet alle relevante oplysninger fra dine deltagere (i første hug).
  • Opret egne deltageroplysninger
    Opret dine egne deltageroplysninger på arrangementet. Lav f.eks. et fritekstfelt, en rullemenu med afdelinger eller et afkrydsningsfelt til at bekræfte deres medlemskab. Så får du indsamlet præcis de oplysninger, du har brug for fra deltagerne.
  • Begræns billetantal
    Sæt et loft på, hvor mange billetter du har, så du undgår at overbooke dit arrangement. Systemet lukker automatisk ned for tilmeldingen, når loftet er nået, så dine deltagere ikke får tilmeldt sig forgæves (og du slipper for at skulle skuffe dem med, at der ikke er plads til dem alligevel).
  • Billettyper
    Opret forskellige billettyper på dit arrangement, så du f.eks. kan skelne mellem medlemmer og ikke-medlemmer blandt dem, der tilmelder sig.
  • Hemmelige billetter
    Brug hemmelige billetter til at give en særlig pris eller mulighed for særlige tilvalg til en bestemt gruppe deltagere - f.eks. en gruppe sponsorer eller frivillige. Så kan de tilmelde sig selv som alle andre, uden du skal håndtere deres tilmeldinger manuelt.
  • Tilvalg med eller uden pris
    Opret tilvalg på dit arrangement såsom valg af workshop eller tilkøb af overnatning, som deltagerne skal vælge imellem og evt. betale for ved tilmelding. Så undgår du at bruge tid på at notere deres valg og opkræve betaling.
  • Funktioner til kommunikation med deltagere
  • Invitation via mail
    Inviter dine potentielle deltagere direkte fra NemTilmeld. Du kan nemt oprette invitationer og sende ud til din liste med mulige deltagere, så de nemt kan klikke sig videre til din tilmeldingsside og tilmelde sig (eller melde afbud, hvis de ikke kan komme).
  • Send e-mails til deltagere
    Opret og send e-mails til alle eller udvalgte deltagere på dit arrangement. Planlæg f.eks. en e-mail om parkeringsmuligheder ved konferencecenteret, der automatisk sendes til deltagerne dagen før arrangementet.
  • Send SMS-beskeder til deltagere
    Opret og send SMS-beskeder til alle eller udvalgte deltagere på dit arrangement. Har dine deltagere f.eks. valgt et opsamlingssted ved tilmelding? Send en SMS til alle, der skal samles op i Slagelse om, at bussen kommer en halv time senere (udsendelse af SMS-er kræver tilkøb af SMS-enheder).
  • Planlæg beskeder til deltagere
    Vælg udsendelsestidspunkt for dine invitationer og beskeder til deltagerne, så du kan planlægge din kommunikation i god tid.
  • Brevflet navne
    Brug NemTilmelds brevfletning til at indsætte deltagerens navn i din besked, så der f.eks. kommer til at stå "Hej Flemming" eller "Kære Lene" i toppen af den besked, dine deltagere modtager fra dig. Så kommer dine invitationer til at virke mere personlige.
  • Inviter fra tidligere arrangementer
    Når du sender en invitation ud til dit arrangement, kan du vælge at kopiere en e-mail liste med modtagere ind eller tilføje deltagere fra tidligere arrangementer. Så kan du nemt invitere dine ønskede deltagere på én gang.
  • Invitationspåmindelser
    Send en påmindelse til de inviterede, der endnu ikke har svaret på din invitation. Påmindelsen kan du undlade at sende til de inviterede, der allerede har tilmeldt sig eller sagt nej tak, så du undgår at forstyrre dem unødigt.
  • Del arrangement
    Inviter potentielle deltagere ved at dele et link til dit arrangement - eksempelvis i en annonce eller på jeres hjemmeside. Så gør du potentielle deltagere, du ikke har på din mailliste, opmærksomme på arrangementet.
  • Tilmeldingsbekræftelse
    Tilpas den tilmeldingsbekræftelse, der automatisk sendes til deltagerne, når de har tilmeldt sig dit arrangement. Så er du sikker på, deltagerne automatisk får de relevante informationer på mail.
  • Vedhæft filer i beskeder
    Vedhæft filer i dine beskeder til deltagerne og send f.eks. slides fra underviserens oplæg eller et referat af mødet. Så får du nemt videregivet de relevente filer til deltagerne.
  • Kalenderfil
    Vedhæft en kalenderfil til deltagernes tilmeldingsbekræftelse, som deltagerne kan lægge i deres kalender. Så hjælper du deltagerne med at huske at komme til arrangementet
  • Besked- og invitationsskabeloner
    Gem dine invitationer eller beskeder til deltagere som skabeloner, så du nemt kan hente dem frem på nye arrangementer, og slipper for at oprette dem fra bunden.
  • Kontaktperson for arrangementet
    Vælg selv hvem, der skal stå som kontaktperson på arrangementet, så dine deltagere nemt kan finde en person at henvende sig til, hvis de har spørgsmål til arrangementet.
  • Forudfyld navn og e-mail
    Lad navne og e-mailadresser på de inviterede være forudfyldt, så deltagerne ikke selv skal skrive dem ind, og så det bliver (endnu) nemmere og hurtigere for dine deltagere at tilmelde sig.
  • Deling på Facebook og Kultunaut
    Del dit arrangement på Facebook eller få det vist i kulturguiden "Kultunaut", så det kan søges frem blandt mange andre arrangementer og potentielt blive vist til flere interesserede.
  • Lad deltagerne dele arrangementet
    Lad dine deltagere dele dine arrangementeter på Facebook eller LinkedIn, når de har tilmeldt sig, så deltagerne kan hjælpe med at få dem ud til flere.
  • Funktioner til opkrævning af betaling
  • Billetpriser
    Opret billetter med forskellige priser, så du f.eks. kan skelne mellem en medlemspris og en ikke-medlems pris.
  • Med eller uden moms
    Indstil om prisen på dine billetter og tilvalg skal være med eller uden moms, så deltagernes kvittering eller faktura automatisk kommer til at indeholde en momssats, og så du nemt kan se momsandelen på arrangementets bogføringsbilag.
  • Betaling med kort eller Mobilepay
    Gør det nemt for dine deltagere at betale ved tilmelding. Opkræv betaling med Mobilepay og betalingskort (Dankort, Visa og Mastercard) og få betaling fra dine deltagere med det samme.
  • Betaling med faktura eller EAN
    Gør det nemt for dine deltagere at sende regningen videre til deres arbejdsplads ved at opkræve betaling med faktura eller EAN. Fakturaen genereres og sendes automatisk, ligesom at betalingen automatisk registreres i NemTilmeld, så du slipper for at bruge tid på faktureringen.
  • Refunder deltager
    Refunder en deltagers bestilling med få klik. Pengene refunderes automatisk til det kort, bestilleren har brugt ved betaling, så du ikke skal bruge tid på at lave en overførsel.
  • Send rykkere
    Slå rykkerfunktionen til, så de deltagere, der mangler at få betalt, automatisk får en rykker (eller to eller tre). Så slipper du for at bruge tid på at holde øje med deltagernes betalingsstatus og for at rykke dem for betaling.
  • Udbetal til bankkonto
    Udbetal omsætningen fra dine arrangementer til virksomhedens bankkonto, når arrangementerne er overstået.
  • Egne betalingsmetoder
    Opret din egen betalingsmetode og inkludér f.eks. din virksomheds IBAN SWIFT oplysninger, så udenlandske deltagere kan betale direkte til jeres virksomhedskonto.
  • Indstil valuta
    Indstil selv, hvilken valuta, din NemTilmeld-konto skal være i, så prisen på dine arrangementer kommer til at fremgå i den valuta, dine deltagere foretrækker at betale i.
  • Funktioner vedrørende datasikkerhed
  • ISAE 3000 revisorerklæring
    NemTilmeld har en ISAE 3000 revisorerklæring, der gør det nemt for jer at føre tilsyn med NemTilmeld som databehandler. Du kan betragte den som en blåstempling af, at vi overholder GDPR og den aftalte databehandling, når vi behandler persondata på vegne af dig.
  • Automatisk sletning af personoplysninger
    Persondata på jeres arrangementer slettes automatisk, så du ikke skal huske på at få det slettet. Du indstiller selv, hvor lang tid der skal gå, før persondata slettes på kontoen eller på et specifikt arrangement.
  • Slettefrist for specifikke deltageroplysninger
    Indstil en særlig slettefrist for en specifik deltageroplysning, så du undgår at opbevare oplysningen i længere tid end nødvendigt. Det kan f.eks. være, du indsamler deltagernes fødevareallergier i forbindelse med spisning, og ønsker at slette disse så snart arrangementet er overstået.
  • Samtykke
    Opret et samtykke på en specifik deltageroplysning, som deltagerne skal godkende ved tilmelding, og som de kan tilbagetrække på bagkant. Så bliver det nemmere for dig at overholde lovgivningen om samtykke.
  • Tilmeldingsbetingelser
    Der genereres automatisk et sæt tilmeldingsbetingelser til dit arrangement, som deltagerne skal godkende, når de tilmelder sig. Så får du oplyst deltagerne om det nødvendige i forbindelse med deres tilmelding og sørger samtidig for at overholde din oplysningspligt.
  • Brugeradgange
    Opret individuelle brugeradgange til de kollegaer eller samarbejdspartnere, der skal kunne tilgå jeres arrangementer og deltagerlister. Så kan I nemt være flere om arbejdet med jeres arrangementer, og organisationen kan dokumentere hvem, der har adgang til persondata.
  • Individuelle brugere
    Indstil hvad brugerne skal have adgang til i systemet, så du kan begrænse deres adgang til det mest nødvendige. Vælg f.eks. om de skal kunne oprette og rette i arrangementer, om de skal have adgang til økonomien, eller om de blot skal kunne se hvem, der er tilmeldt arrangementerne.
  • Afdelinger
    Opret afdelinger på kontoen, som brugerne kan gives eller fratages adgang i. Så undgår du at de forskellige afdelinger kan se hinandens arrangementer og deltagere, hvis det alligevel ikke er relevant for dem.
  • Log ind med single sign-on
    Giv jeres brugere adgang til NemTilmeld, når de er logget ind i jeres interne system. Så sikrer du, at det kun er brugere med adgang til jeres interne system, der får adgang til NemTilmeld, og dine brugere slipper for at logge ind flere steder (single sign-on løsningen er et tilkøb).
  • Funktioner, der giver dig overblik
  • Arrangementsoversigt
    Få nemt og hurtigt et overblik over alle dine arrangementer - både aktuelle og tidligere. Filtrér eksempelvis efter arrangementets titel eller hvem, der er ansvarlig for arrangementet og få hurtigt et samlet overblik.
  • Opdaterede deltagerlister
    Dine deltagerlister opdateres automatisk, når en deltager tilmelder sig eller melder afbud til dit arrangement, så du altid har det fulde overblik over dine tilmeldte deltagere.
  • Eksporter som regneark
    Eksporter dine deltagerlister som en excelfil - enten for det enkelte arrangement eller for flere arrangementer, så du får et samlet overblik over alle deltagernes oplysninger.
  • Økonomisk overblik
    Få hurtigt et økonomiske overblik over dit arrangement. Du kan løbende følge med i, hvor mange billetter, der er solgt på arrangementet og hvor stor en omsætning, det har givet, så du altid er opdateret på arrangementets indtjening.
  • Samlet arrangementsoversigt
    Hent en samlet liste med alle eller udvalgte arrangementer, og få et overblik over alt fra, hvor mange deltagere, der har været tilmeldt de enkelte arrangementer til hvor stor en omsætning, de har haft.
  • Print deltagerlister
    Print en deltagerliste med udvalgte deltageroplysninger, så du har de mest relevante informationer om deltagerne ved hånden, og så du kan strege deltagerne af listen, når de dukker op til dit arrangement.
  • Oversigt over tilvalg
    Se og hent en liste med de tilvalg, deltagerne har foretaget. Så kan du nemt få et overblik over hvem, der ønsker at deltage i workshop 2, eller give en liste til køkkenet med de deltagere, der skal have serveret en vegansk menu.
  • Check-in af deltagere
    Brug den online check-in side til nemt at checke deltagerne ind, når de dukker op til dit arrangement. De indcheckede deltagere fjernes automatisk på listen, når I opdaterer den, så I nemt kan være flere om at checke deltagerne ind.
  • Flyt en deltager
    Du kan nemt flytte en deltager fra ét arrangement til et andet, hvis de eksempelvis ønsker at deltage på en anden af de udbudte datoer.
  • E-mail notifikation ved tilmelding
    Vælg om du vil have en e-mail notifikation, når en deltager tilmelder sig eller melder afbud til dit arrangement. Du kan også tilføje andre modtagere af notifikationerne, hvis din chef f.eks. gerne vil følge med i hvem, der kommer.
  • Overordnet statistik
    Se statistik for dine arrangementer og få et indblik i, hvor de besøgende på dine tilmeldingssider overordnet kommer fra og hvor mange af dem, der foretager en tilmelding. Det kan du f.eks. bruge til at blive skarpere på, hvilke kanaler, der fungerer bedst for jer.
  • Avanceret statistik
    Dyk ned i hvilke specifikke annoncer, sociale medier eller undersider på din hjemmeside dine besøgende kommer fra ved at bygge unikke links i NemTilmeld, der hjælper dig med at tracke det. Så kan du blive skarpere på, hvilke kanaler, der skaber mest trafik og flest tilmeldinger for jer.
  • Arrangementsnote
    Lav noter på dine arrangementer til dig selv eller andre, der arbejder med samme arrangement. Skriv f.eks. en note om, at arrangementets beskrivelse mangler en gennemlæsning, før det skal sendes ud, eller at listen med valg af middags-menuer er sendt afsted til køkkenet. Så får du nemmere ved at huske dig selv og dine kollegaer på vigtige dele af arrangementet.
  • Samling af konti i en gruppeløsning (tilkøb)
    Vis arrangementer fra flere forskellige NemTilmeld-konti på én samlet arrangementsoversigt. Saml eksempelvis arrangementer fra jeres kredse eller underafdelinger, der har deres egen NemTilmeld-konto, på hovedkontoens arrangementsoversigt. Så får I ét stort samlet overblik (kræver tilkøb af en gruppeløsning).
  • Få hjælp til NemTilmeld
  • Skriftlige guides
    Søg efter den funktion, du mangler, i vores guideunivers, og find en guide til netop det, du leder efter. Så kan du hurtigt komme videre på egen hånd.
  • Indtroduktionsvideoer
    Se indtroduktionsvideoer, der guider dig igennem de mest gængse funktioner i NemTilmeld, så du nemt og hurtigt kan komme i gang med at bruge NemTilmeld og komme fra A til afsluttet arrangement.
  • Præsentation for deltagere
  • Offentlig arrangementsoversigt
    Vis dine arrangementer på din offentlige arrangementsoversigt, så du giver dine deltagere et samlet overblik over, hvad I tilbyder.
  • Tilmeldingsside
    Opret en tilmeldingsside til dit arrangement, og indsæt f.eks. en beskrivelse af arrangementet, et billede eller et program for dagen, så deltagerne får et godt indblik i arrangementet og får lyst til at tilmelde sig.
  • Logo
    Få dit eget logo på siden, som bliver vist i toppen af tilmeldingssider, mails, navneskilte og fakturaer, og skaber genkendelighed for jeres deltagere.
  • Banner eller baggrundsfarve
    Få indsat et billedebanner i toppen af din side eller vælg en farve, der passer til jeres logo, så jeres tilmeldingssider bliver mere grafiske og spændende at se på.
  • Arrangementskategorier
    Opdel dine arrangementer i kategorier, f.eks. "kurser", "udendørs arrangementer" og "medlemsmøder". Så hjælper du dine deltagere til nemmere at finde frem til et arrangement, der har interesse for dem.
  • Arrangementsserier
    Læg de arrangementer, som minder om hinanden i serier - eksempelvis hvis du har det samme kursus i tre forskellige byer eller på fire forskellige datoer. Så kan dine deltagere nemmere finde det arrangement, der passer dem bedst at deltage i.
  • Navneskilte
    Print navneskilte med dine deltageres oplysninger direkte fra systemet, så du ikke skal bruge tid på at lave dem selv eller sende deltagernes oplysninger videre til en ekstern partner.
  • Billeder på arrangementsoversigt
    Upload et billede på dit arrangement, som bliver vist på din offentlige arrangementsoversigt. Så gør du det nemmere for dine deltagere at finde frem til et relevant arrangement, samtidig med at din side bliver mere spændende at se på.
  • Visning via Google Maps
    Vis dine arrangementers placering på Google Maps, så du hjælper dine deltagere med at se, hvor arrangementerne finder sted og hvordan de kommer derhen.

Ofte stillede spørgsmål:

Ja, I kan oprette så mange brugere, I ønsker på jeres sponsorerede konto.

På den måde kan I være flere om at oprette arrangementer, tilgå deltagerlister, kommunikere med deltagere, udbetale penge osv.

Det giver jer alle et samlet overblik og giver jer bl.a. mulighed for at arbejde på de samme arrangementer og tage over for hinanden ved fravær.

Hos NemTilmeld går vi meget op i at behandle persondata sikkert. Derfor har vi fået udarbejdet en revisorerklæring, der bekræfter, at NemTilmeld overholder GDPR og den aftalte databehandling, når vi behandler persondata på vegne af vores kunder. Erklæringen er en ISAE 3000.

Nej, efter ca. 15 minutter kan du være i gang med at tage imod tilmeldinger til dit arrangement. Får du brug for en livline, sidder vores kundehjælpere Mette og Jacob klar til at hjælpe dig hurtigt videre.

Sådan udtaler en bruger bl.a. om sin start med NemTilmeld: "Det skal bare fungere fra start og være lynhurtigt at gennemskue, og derfor er det lækkert, at NemTilmeld er så let at gå til."

Nej, NemTilmeld er nemt at bruge - både for dig og for dine deltagere. 

"Det er så nemt at bruge. Hvis jeg endelig skulle bruge supporten, har de været tilgængelige og hurtige til at svare. Men jeg har faktisk ikke rigtig haft spørgsmål til systemet. Det er bare nemt." 

"Ved ganske få klik er man tilmeldt, og det er svært at begå fejl, fordi systemet er så brugervenligt og nemt at forstå."

Sådan udtaler to af NemTilmelds brugere sig bl.a. om systemet. 

Nej, NemTilmeld lægger ikke et gebyr oveni den billetpris, du har angivet.

Med en sponsoreret konto hos NemTilmeld kan du bruge tilmeldingssystemet for 0 kr. til alle dine gratis arrangementer.

Hvis du opkræver betaling gennem NemTilmeld, betaler du 2% + moms til NemTilmeld af arrangementernes omsætning.

Hvis du opkræver betaling med betalingskort eller MobilePay, vil der også blive fratrukket et mindre transaktionsgebyr, som vi sender videre til indløseren. Indløseren er det firma, som er godkendt til at håndtere betalinger med betalingskort. Du kan se størrelsen på transaktionsgebyrerne her.

Begge beløb fratrækkes automatisk din omsætning.

 

Eksempel på omkostninger ved opkrævning af betaling:

En deltager køber en billet af jer til 100 kr. og betaler med sit Dankort.

- Omkostning til NemTilmeld: 2% + moms af de 100 kr. = 2,50 kr.

- Transaktionsgebyr til indløser, der håndterer betaling med Dankort: 0,23% af de 100 kr. = 0,23 kr.

Omkostninger i alt ved deltagerbetaling med Dankort: 2,50 + 0,23 = 2,73 kr.

Beløb du kan udbetale af omsætningen på de 100 kr: 100-2,50-0,23 = 97,27 kr.

Nej.

Det kræver hverken log-in eller en profil for at tilmelde sig arrangementer på NemTilmeld. Deltageren udfylder blot formularen på tilmeldingssiden med de oplysninger, som du ønsker, hvorefter deltageren modtager en bekræftelse på mail. 

Når du bruger NemTilmeld, har du dit eget domæne, hvor dine arrangementer ligger. De kan både være offentlige og skjulte.

Du har mulighed for at gøre siden lækker med eget logo, billeder, tekst og grafik.

Du er velkommen til at besøge vores eksempelside her og se, hvordan det kan se ud. 

Ja, du kan altid finde dine afholdte arrangementer, når du er logget ind i NemTilmeld.

Så har du overblik over alle dine arrangementer ét sted. 

Er du stadig i tvivl om, hvorvidt I opfylder kravene for en sponsoraftale?

Kontakt os her

Medlemsorganisationer, der også bruger NemTilmeld