Med en sponsoraftale hos NemTilmeld får du og dine frivillige kollegaer NemTilmelds tilmeldingssystem til alle jeres arrangementer for 0 kr.
Du får mulighed for at oprette alle de arrangementer, du har brug for - både med og uden betaling. Og med NemTilmeld til at håndtere mange af dine administrative opgaver får du mere tid til alle de andre opgaver, der får foreningshjulene til at dreje.
Opret sponsoratSe de mange nyttige funktioner ved at skifte kategori herunder.
Indstil hvilke informationer deltagerne skal udfylde ved tilmelding
Opret egne felter med oplysninger, som deltagerne skal udfylde ved tilmelding. Det kan være tekstfelter, rullemenuer samt afkrydsnings- og datofelter
Opret tilvalg, deltagerne kan eller skal vælge ved tilmelding (f.eks. valg af workshops eller overnatning) og gør det muligt for deltagere at ændre i deres tilvalg senere.
Indstil om arrangementet er en del af en serie af arrangementer, du tilbyder
Track og kategoriser besøgende på dine tilmeldingssider og se, hvor mange besøgende, der tilmelder sig (konverteringer).
Gør det muligt for deltagere at rette deres oplysninger selv
Gør det muligt for deltagere at framelde sig (ved betalingsarrangementer tilbageføres deltagerbetalingen automatisk)
Indstil om du vil have informationer om alle deltagere eller blot personen, der udfylder tilmeldingen, samt antal pladser, vedkommende bestiller
Indhent samtykke til indsamling og behandling af personfølsomme oplysninger
Indstil om der skal ligge forudfyldt information (fx personens navn, e-mail og firma) i tilmeldingsformularen, når inviterede bruger linket i deres invitation for at tilmelde sig
Sæt begrænsning på hvor mange personer, en deltager kan tilmelde
Indstil hvilke(t) sprog, der skal anvendes under tilmeldingsforløbet (dansk, engelsk, m.fl.)
Angiv et tidspunkt for, hvornår tilmeldingen skal starte
Aktivér en "dørmand" på dit arrangement, der sikrer, at det kun er inviterede, der kan tilmelde sig og sæt et maks på hvor mange billetter, de inviterede kan bestille
Se status på antal tilmeldte, typer af pladser, betaling osv. for dit arrangement (alt kører automatisk, og tilmeldingen lukker automatisk, når der ikke er flere ledige pladser)
Indtast basisoplysninger om arrangementet (tid, sted, tilmeldingsfrist, max antal deltagere)
Opret forskellige billettyper på samme arrangement - eks. én billetype til medlemmer og én billettype til ikke-medlemmer
Vælg om der skal være hemmelige (usynlige) pladstyper, som kun få udvalgte kan vælge
Indstil hvem der får mail, når deltagere tilmelder og afmelder sig (eks. dig selv, din chef, samarbejdspartner eller kollega)
Kopier et tidligere arrangement og ret i oplysninger frem for at skulle oprette et nyt fra bunden
Vælg om du vil bruge venteliste, når det maksimale antal deltagere er nået
Indstil om arrangementet er offentligt eller kun synligt for inviterede
Eksporter opdaterede deltagerlister til Excel
Udskriv deltagerlister - vælg mellem tre formater
Opret kartotek over steder, der ofte anvendes til dine arrangementer
Indtast basisoplysninger om virksomheden, som er synlige på arrangementssiden
Vælg om deltagerlisten for arrangementet skal være synlig på arrangementssiden
Opret op til 20 brugere på samme konto og vær flere om at administrere jeres arrangementer
Gruppeløsning til organisationer med underafdelinger: Saml arrangementer fra forskellige arrangementslister hos NemTilmeld på én fælles arrangementsliste (Tilkøb - se mere her)
Tilpas og udsend invitationsmails. Du kan også indstille et tidspunkt for udsendelse af dine invitationer
Inviter deltagere fra tidligere arrangementer (der har været administreret i NemTilmeld)
Indsæt mailingliste fra fx Excel
Send påmindelsesmail til inviterede, der endnu ikke har tilmeldt sig
Brevflet navne, så de inviterede får personlig mail
Send en mail til alle eller udvalgte tilmeldte med fx slides eller link til evalueringsskema
Send SMS til de tilmeldte (fx med påmindelse om at afmelde sig, hvis de bliver forhindret i at deltage) (kræver tilkøb af SMS-enheder)
Del dit arrangement på Facebook, LinkedIn, Google+, KultuNaut mv.
Giv deltagerne mulighed for at dele arrangementet på de sociale medier, når de har tilmeldt sig
Tilpas den svarmail, deltagerne får, når de tilmelder sig
Vedhæft en mødeindkaldelse til bekræftelsesmailen, så du hjælper deltagerne med at huske at komme til arrangementet
Vælg om de tilmeldte skal have tilsendt en PDF-billet til dit arrangement (kræver tilkøb)
Opsæt en side for hvert enkelt arrangement og tilføj eksempelvis en titel, en arrangementsbeskrivelse, billeder eller links
Indsend virksomhedens logo til brug på arrangementsside, i automails mv.
Indsæt billede til brug i toppen af din arrangementsside
Indsæt billede til brug på din arrangementskalender
Indstil baggrundsfarven på den øverste del af arrangementssiden
Vælg om stedet skal vises via Google Maps
Udskriv navneskilte med eller uden logo
Udskriv bordkort
Indsæt billede til brug, når arrangementet deles på de sociale medier
Integrér din offentlige arrangementsliste på din egen hjemmeside med NemTilmelds iframe løsning (kan tilkøbes for 2.500 kr. + moms per år - se mere her)
Tilpas jeres domæne, design mm. så det afspejler jeres brand i større grad og er adskilt fra NemTilmelds side ("White label"-løsning kan tilkøbes).
OBS: Disse funktioner er kun tilgængelige for brugere af NemTilmeld med deltagerbetaling.
Vælg om arrangementet er gratis eller med betaling
Indstil hvilke(n) valuta, der skal anvendes på arrangementssiden
Indstil visning af priser med eller uden moms
Indstil om det skal være muligt at købe gavekort til dine arrangementer
Vælg selv hvilke betalingsmetoder, deltagerne skal kunne vælge ved tilmelding. Tilbyd f.eks. betaling med betalingskort, MobilePay, faktura eller elektronisk faktura til EAN, der genereres og sendes automatisk til bestilleren ved tilmelding
Overfør alle deltagerbetalinger samlet til virksomhedens bankkonto
Tilføj flere prisklasser eller forskellige typer pladser ved arrangementet
Tilbyd gratis eller betalte tilvalg - fx spisning, overnatning, flybillet, sparring, valg af workshops osv.
Tilmeldingssystemet registrerer automatisk, når en deltager har betalt, og du kan vælge at sende automatiske rykkere til dem, der mangler at betale
Afmeld og refunder tilmeldte deltagere med få klik
"Først og fremmest ønsker vi at støtte op om det lokale forenings- og fritidsliv i hele landet.
Vi er selv aktivt engageret i bl.a. idrætsklubber og foreninger og har oplevet, hvordan NemTilmeld gør hverdagen lettere både for kassereren, formanden og det enkelte medlem, når der afholdes arrangementer."
Thomas Kjærgaard
Stifter og medejer af NemTilmeld
Ja, I kan oprette op til 20 brugere på den samme konto.
På den måde kan I være flere om at oprette arrangementer, tilgå deltagerlister, kommunikere med deltagere, udbetale penge osv.
Det giver jer alle et samlet overblik og giver jer bl.a. mulighed for at arbejde på de samme arrangementer og tage over for hinanden ved fravær.
Hos NemTilmeld går vi meget op i at behandle persondata sikkert. Derfor har vi fået udarbejdet en revisorerklæring, der bekræfter, at NemTilmeld overholder GDPR og den aftalte databehandling, når vi behandler persondata på vegne af vores kunder. Erklæringen er en ISAE 3000.
Nej, efter ca. 15 minutter kan du være i gang med at tage imod tilmeldinger til dit arrangement. Får du brug for en livline, sidder vores kundehjælpere Mette og Jacob klar til at hjælpe dig hurtigt videre.
Sådan udtaler en bruger bl.a. om sin start med NemTilmeld: "Det skal bare fungere fra start og være lynhurtigt at gennemskue, og derfor er det lækkert, at NemTilmeld er så let at gå til."
Nej, NemTilmeld er nemt at bruge - både for dig og for dine deltagere.
"Det er så nemt at bruge. Hvis jeg endelig skulle bruge supporten, har de været tilgængelige og hurtige til at svare. Men jeg har faktisk ikke rigtig haft spørgsmål til systemet. Det er bare nemt."
"Ved ganske få klik er man tilmeldt, og det er svært at begå fejl, fordi systemet er så brugervenligt og nemt at forstå."
Sådan udtaler to af NemTilmelds brugere sig bl.a. om systemet.
Nej, NemTilmeld lægger ikke et gebyr oveni den billetpris, du har angivet.
Der er et transaktionsgebyr til indløseren, hvis deltagerne betaler med betalingkort eller MobilePay Online. Dette bliver fratrukket den samlede omsætning.
Nej.
Det kræver hverken log-in eller en profil for at tilmelde sig arrangementer på NemTilmeld. Deltageren udfylder blot formularen på tilmeldingssiden med de oplysninger, som du ønsker, hvorefter deltageren modtager en bekræftelse på mail.
Når du bruger NemTilmeld, har du dit eget domæne, hvor dine arrangementer ligger. De kan både være offentlige og skjulte.
Du har mulighed for at gøre siden lækker med eget logo, billeder, tekst og grafik.
Du er velkommen til at besøge vores eksempelside her og se, hvordan det kan se ud.
Ja, du kan altid finde dine afholdte arrangementer, når du er logget ind i NemTilmeld.
Så har du overblik over alle dine arrangementer ét sted.