Når du har tilknyttet betalingsmodul til din konto, kan du tilbyde forskellige betalingsmetoder til deltagerne - som standard altid betalingskort. Du kan også tilføje flere betalingsmetoder (fakturaopkrævning og EAN-betaling), som dine deltagere kan vælge imellem.
Det er også muligt at oprette dine egne betalingsmetoder, som vil gå til egen bankkonto.
Du kan også oprette egne betalingsmetoder, hvor deltagerne skal betale fakturaerne direkte til din egen konto, f.eks. hvis du skal modtage betalingerne fra udlandet eller i andre valutaer end DKK, da FI-systemet ikke kan håndtere dette. Bemærk at du i så fald selv skal kontrollere om fakturaerne bliver betalt.
Du kan finde en guide til dette her.
Vi har lavet en række videoer, der viser dig, hvordan du bruger NemTilmeld.
Se introduktionsvideoerOm du er deltager eller arrangør, så får du svar på nogle af dine spørgsmål til selve systemet lige her.
Læs svarene
Mette Jellesen og Jacob Thinggård Thomsen
Support og kommunikation