Del dine arrangementer på Facebook

Ønsker du at øge kendskabet til dine arrangementer, har du mulighed for at bruge det sociale medie Facebook hertil. Du kan som arrangør dele dine arrangementer, og tilmeldte kan dele, at de har tilmeldt sig et arrangement.

  • Du aktiverer deling på Facebook under Konto->Indstillinger i topmenuen.
  • Du finder indstillingen "Benyt sociale medier" under fanen "Synlighed". Vælg ”Ja”, hvis du give mulighed for, at du og dine deltagere kan dele dine arrangementer på Facebook.

    Klik på ”Gem indstillinger” nederst til højre på siden.
  • Du kan nu se et Facebook-ikon ud for arrangementet i oversigten over arrangementer. Klik på linket, hvorefter du skal logge på Facebook for at dele dit arrangement.
  • Når du har oprettet et arrangement, kan du også vælge at dele det på Facebook.
  • Dine deltagere får også muligheden for at dele arrangementet, efter de har tilmeldt sig.

Bemærk: Deling af arrangementer på Facebook er ikke muligt for arrangementer, der bliver skjult fra den offentlige liste af arrangementer.

Introduktionsvideoer

Vi har lavet en række videoer, der viser dig, hvordan du bruger NemTilmeld.

Se introduktionsvideoer

Ofte stillede spørgsmål

Om du er deltager eller arrangør, så får du svar på nogle af dine spørgsmål til selve systemet lige her.

Læs svarene

Support - Hverdage 9.00 - 16.00

Mette Jellesen og Jacob Thinggård Thomsen
Support og kommunikation

+45 70 40 40 70

support@nemtilmeld.dk

Kontakt os her

Du skal udfylde et navn.
Din e-mail er ikke indtastet korrekt.
Du skal indtaste et emne.
Du skal skrive en besked.

Medlemsorganisationer, der også bruger NemTilmeld