Genkender du bøvlet ved manuel håndtering af tilmeldinger?
Hvis du bruger mail og regneark til at holde styr på tilmeldingerne til dine arrangementer, så har du måske oplevet at:
- Flere deltagere glemmer at udfylde en oplysning, du har brug for, og du bliver nødt til at kontakte dem igen.
- Du modtager 40 tilmeldinger og 2 afmeldinger og skal holde tungen lige i munden for at sikre, at alle bliver tilføjet (eller fjernet) korrekt på din deltagerliste.
- Du dobbelt- eller trippeltjekker din deltagerliste for at være sikker på, du ikke har glemt at tilføje nogle deltagere.
- Du bruger tid på manuelt at sende deltagerbekræftelser til de tilmeldte deltagere.
Kort fortalt: Et KÆMPE arbejde for dig.
Men heldigvis noget, NemTilmelds tilmeldingssystem kan hjælpe dig med. Du har allerede taget første skridt til en nemmere hverdag med dine arrangementer ved at læse med her. Tag andet skridt ved at prøve NemTilmeld for 0 kr. til et valgfrit arrangement:
Hvad er NemTilmeld og hvorfor er det relevant for mig?
Helt konkret er NemTilmeld et IT-system, der hjælper dig med at håndtere mange af de opgaver, der har med tilmelding og håndtering af arrangementer at gøre.
Systemet klarer en lang række af de tidskrævende, administrative opgaver, du bruger en stor del af din arbejdstid på i dag, så du får tid til andre (mere spændende) opgaver.
3 områder, hvor NemTilmeld letter dit arbejde:
- Med NemTilmeld slipper du endelig for manuelt at holde styr på deltagerlister i regneark og på gule papirlapper. Systemet holder konstant dine deltagerlister opdaterede og giver dig dét overblik, du mangler. Hvem har tilmeldt sig? Hvem har betalt? Hvem vil deltage i hvilke workshops? Med NemTilmeld er informationerne lige ved hånden.
- I NemTilmeld kan du nemt udsende invitationer til alle dine potentielle deltagere på én gang. Og da systemet automatisk registrerer hvilke inviterede, der har svaret på din invitation, kan du nemt sende en påmindelse til de inviterede, der endnu ikke har svaret.
- Koster det noget at deltage i jeres arrangementer, kan NemTilmeld indsamle betalinger for jer. Gør det f.eks. muligt for dine deltagere at betale med kort, mobilepay, faktura eller EAN. Systemet kan også sende rykkere til dem, der glemmer at få betalt, så du også er fri for denne del.
Vores løfter til dig:
- Vi sparer dig tid i dit arbejde med arrangementer ved at automatisere en lang række af dine manuelle opgaver.
- Får du brug for hjælp, kommer du hurtigt igennem til en af vores nordjyske kundehjælpere, der vil hjælpe dig.
- Vi tager os den nødvendige tid til dig og dine spørgsmål.
Tag os gerne på ordet – vi sidder klar til at hjælpe dig med dine arrangementer. Du kan fange Jacob, Heidi eller Simone på tlf. 70 40 40 70 og e-mail support@nemtilmeld.dk
Ønsker du at prøve NemTilmeld helt uforpligtende og uden, det koster dig en krone?